اوپو K9 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G معرفی شد - تکفارس 
اوپو K9 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G معرفی شد - تکفارس 

اوپو K9 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 19:51
اوپو K9 5G

شرکت اوپو امروز در کشور چین در طی مراسمی از تلویزیون هوشمند، ایربادهای بدون سیم و مچ‌بند تناسب اندام خود رونمایی کرد. این شرکت همچنین در این مراسم گوشی هوشمند جدید خود با نام اوپو K9 5G را معرفی کرد. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۸G و سیستم‌عامل کالر او اس ۱۱٫۱ (که بر اساس اندروید ۱۱ طراحی شده است) استفاده کرده و در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابیت و ۲۵۶/۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

اوپو K9 5G از سیستم خنک‌سازی مایع سه‌بعدی بهره برده و به صفحه نمایش امولد ۶٫۴۳ اینچی سامسونگ با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نرخ بهره‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز مجهز شده است. این صفحه نمایش همچنین از یک حسگر اثر انشگت نسل ۶ گودیکس (Goodix) بهره خواهد برد.

منابع مرتبط:

اوپو K9 5G

ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود. اوپو در این گوشی از باتری ۴٫۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۵ واتی (با کابل USB-C) استفاده کرده است.

اوپو K9 5G

پشتیبانی از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، شبکه‌های ۵G (SA و NSA) و آنتن سوراند ۳۶۰ درجه از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. اوپو K9 5G در دو رنگ سیاه و گرادینت عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی ۱۲۸/۸ گیگابایتی اوپو K9 5G به قیمت ۱٫۹۹۹ یوان (۳۱۰ دلار/۲۵۵ یورو) به فروش خواهد رسید و نسخه‌ی ۲۵۶/۸ آن ۲۰۰ یوان (۱۵ دلار/ ۱۳ یورو) گران‌تر خواهد بود. پیش‌فروش این محصول در کشور چین آغاز شده و فروش رسمی آن از تاریخ ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) شروع خواهد شد. در حال حاضر، اوپو K9 5G تنها در کشور چین عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.