دوچرخه‌ هوشمند Playpulse One برای گیمرها معرفی شد - تکفارس 
دوچرخه‌ هوشمند Playpulse One برای گیمرها معرفی شد - تکفارس 
دوچرخه‌ هوشمند Playpulse One برای گیمرها معرفی شد - تکفارس 

دوچرخه‌ هوشمند Playpulse One برای گیمرها معرفی شد

افشین نوری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 12:27
دوچرخه هوشمند

شما احتمالاً بازی‌های Dance Dance Revolution و Beat Saber را تجربه کرده‌اید. این بازی‌ها با وجود اینکه باعث تحرک و هیجان شما می‌شوند، اما به‌لحاظ فنی، بازی‌های تمرینی محسوب نمی‌شوند. برای گیمرهایی که می‌خواهند مثل بازی Lara Croft، در حین بازی، تمرین‌های ورزشی هم انجام دهند راهکار دیگری وجود دارد: دوچرخه‌ Playpulse One. این دوچرخه‌ هوشمند توانسته است کنسول بازی، انجام حرکات ورزشی و تفریح و سرگرمی را در یکجا جمع کند.

دوچرخه Playpulse One از سنسورهای بسیار دقیق در پدال‌ها و فرمان خود استفاده کرده تا بتواند پدال زدن را به بخشی از گیم‌پلی بازی تبدیل کند. این دوچرخه ضربان قلب شما را از طریق فرمان دوچرخه کنترل می‌کند و نتایج دقیق و قابل‌اندازه‌گیری فعالیت شما در حین بازی ارائه می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید همزمان با انجام فعالیت ورزشی و سوزاندن کالری‌های خودتان، مراحل بازی‌ها را هم یک‌به‌یک طی کنید.

مطالب مرتبط:

دوچرخه Playpulse One مجهز به یک کامپیوتر لمسی ۲۴ اینچی است و از یک کارت گرافیکی اختصاصی برای اجرای روان بازی‌های چندنفره استفاده می‌کند. شما همچنین می‌توانید با دوستان خود به‌طور آنلاین رقابت کنید و فعالیت‌های ورزشی خود را به یک تجربه جمعی تبدیل کنید.

در حال‌حاضر، چهار بازی با این دوچرخه سازگار هستند، اما قرار است بازی‌های بیشتری نیز به این لیست اضافه شوند. دوچرخه Playpulse One فقط به بازی محدود نمی‌شود و دارای محتواهای دیگری از جمله برای سرگرمی و تناسب اندام نیز است. کاربران حتی می‌توانند شوهای موردعلاقه خود را نیز همزمان با پدال زدن پخش کنند.

شرکت Playpulse قصد دارد تا در آینده نزدیک یک API متن‌باز عرضه کند تا توسعه‌دهندگان بتوانند بازی‌های خودشان را برای این پلت‌فرم نیز توسعه دهند. در حال‌حاضر، چندین عنوان بازی هیجان‌انگیز آماده‌ی معرفی برای این دوچرخه هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بازی‌های Pedaltanks و Bumpercars  اشاره کرد.

با انتشار بازی‌های جدیدتر، کاربران امکان دسترسی به آن‌ها را در سرویس اشتراکی Playpulse Live خواهند داشت. کاربران، در صورت خرید یک دوچرخه Playpulse One می‌توانند به مدت شش ماه دسترسی رایگان به سرویس Playpulse Live داشته باشند و بعد از آن باید هر ماه ۲۰ دلار پرداخت کنند.

دوچرخه Playpulse One هم‌اکنون به قیمت تخفیفی ۱۲۰۰ دلار قابل پیش‌سفارش است و قیمت خرده‌فروشی آن ۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

منبع: digitaltrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید