کاویار از آیفون ۱۲ پرو و گلکسی S21 الترا طلایی رونمایی کرد - تکفارس 
کاویار از آیفون ۱۲ پرو و گلکسی S21 الترا طلایی رونمایی کرد - تکفارس 
کاویار از آیفون ۱۲ پرو و گلکسی S21 الترا طلایی رونمایی کرد - تکفارس 

کاویار از آیفون ۱۲ پرو و گلکسی S21 الترا طلایی رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - 16:50
آیفون 12 پرو طلایی کاویار

شرکت کاویار جدیدترین محصول خود یعنی گوشی گلدفون (Goldphone) را معرفی کرد. این گوشی شبیه یک شمش طلای ۱ کیلوگرمی بوده و از فناوری ۵G و پردازنده‌ی ۵ نانومتری استفاده می‌کند.

در حال حاضر، دو نسخه از این گوشی در دسترس قرار داشته و این دو نسخه براساس گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو و سامسونگ گلکسی S21 الترا تولید شده است. قیمت نسخه‌ی اول ۱۵۹ هزار دلار و قیمت نسخه‌ی دیگر ۱۶۹ هزار دلار اعلام شده است. با این وجود، طلای به کار رفته در هر دو نسخه به یک اندازه بوده و از هر گوشی، تعداد ۷ عدد تولید شده است.

این گوشی‌های هوشمند در پوششی ۱۰۰۰ گرمی از طلای ۲۴ عیار قرار گرفته‌اند. قیمت یک شمش طلا با وزنی مشابه چیزی حدود یک سوم قیمت این گوشی خواهد بود، اما  هیچ شمش طلایی به نمایشگر اولد HDR مجهز نیست!

معمولاً شرکت کاویار در محصولات خود از طلای ۱۸ عیار استفاده می‌کند. این طلا به اندازه‌ی طلای ۲۴ عیار خالص (و البته گران) نیست اما طلای خالص، نرم‌تر بوده و استفاده از آن کار بسیار دشواری است. از این رو، استفاده از محافظ‌های سیلیکونی معمولی در این گوشی امکان‌پذیر نبوده و به همین دلیل، شرکت کاویار این گوشی را به همراه یک محافظ لوکس سفیدرنگ و توسط پیک‌های خصوصی برای خریداران ارسال می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید