مشخصات ریلمی ۸ توسط مدیر عامل شرکت منتشر شد - تکفارس 
مشخصات ریلمی ۸ توسط مدیر عامل شرکت منتشر شد - تکفارس 

مشخصات ریلمی ۸ توسط مدیر عامل شرکت منتشر شد

مهدی ملکی
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 17:02
ریلمی ۸

ریلمی مدتی پیش در تاریخ ۲ اسفند سال جاری از فناوری دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد و حال مشخص کرده است که کاربران می‌توانند در ریلمی ۸ پرو شاهد استفاده از این دوربین باشند. این موضوع تایید می‌کند که یک نسخه پایه با نام ریلمی ۸ نیز در دست توسعه است که البته نیازی به حدس و گمان درباره‌اش نیست. زیرا مدهو شث (Madhav Sheth) مدیر عامل اجرایی این شرکت وجود آن را به صورت رسمی تایید کرده است.

«شث» با انتشار یک تصویر از جعبه این محصول، تقریباً تمام مشخصات اصلی و کلیدی این دستگاه را فاش کرده است. طبق این تصویر، ریلمی ۸ پایه به یک نمایشگر سوپر امولد (AMOLED) ۶.۴ اینچی خواهد بود که البته اولین استفاده از آن در یک سری میان‌رده به شمار می‌رود. گوشی‌های پیشین این سری میان‌رده معمولاً به نمایشگرهای ال سی دی مجهز بودند که گویا این روند به زودی تغییر خواهد کرد.

ریلمی ۸

از طرفی ریلمی ۸ مبتنی بر یک پردازنده هلیو G95 خواهد بود که البته یک ارتقای بارز محسوب نمی‌شود زیرا ریلمی ۷ نیز به همین تراشه مجهز است. از دیگر مشخصاتی که این محصول از نسخه پیشین خود به ارث برده است می توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات اشاره کرد.

دوربین هم مانند بسیاری از جزئیات دیگر، سطح خود را حفظ کرده است و کاربران به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دسترسی خواهند داشت. با این حال طراحی ماژول دوربین ریلمی ۸ نسبت به قبل تغییر داشته است و لنزها به صورت مربع، بالای یک فلش ال ای دی دوگانه چیده شده‌اند. در قسمت پشت دستگاه افزون بر این می‌توان جمله «DARE TO LEAP» را هم مشاهده کرد که به معنی «شهامت پیشرفت» است.

در نهایت یک نکته دیگر نیز در این تصویر وجود دارد. این عکس توسط دوربین ریلمی ۸ پرو ثبت شده است و می‌توان روی آن نیز عبارت دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.