سامسونگ به روزرسانی جدیدی را برای گلکسی تب S6 عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ به روزرسانی جدیدی را برای گلکسی تب S6 عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ به روزرسانی جدیدی را برای گلکسی تب S6 عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ به روزرسانی جدیدی را برای گلکسی تب S6 عرضه کرد

مهدی حلوائی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - 15:24
گلکسی تب S6

تیم پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ در چند ماه گذشته فوق العاده عمل کرده و حالا با عرضه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ برای گلکسی تب S6 یک‌بار دیگر تحسین کاربران را برانگیخت.

این تبلت ۱۰٫۵ اینچی در مردادماه ۱۳۹۸ (آگوست ۲۰۱۹) وارد بازار شد. تبلت‌های دو ساله معمولاً جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل موجود را شش ماه پس از عرضه‌ی آن بر روی گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل دریافت می‌کنند و شرکت سامسونگ نیز در نظر داشت تا این به‌روزرسانی را در اردیبهشت‌ماه (می) برای گلکسی تب S6 عرضه کند.

با این حال، شرکت سامسونگ رابط کاربری One UI 3.1 را برای این تبلت مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ منتشر کرده است. این دومین دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۹ است که یک به‌روزرسانی بزرگ برای سیستم‌عامل خود دریافت می‌کند.

دومین شرکت برتر تبلت‌سازی در جهان، ویژگی‌هایی که برای تبلت‌های تب S7 و تب +S7 منتشر کرده بود را برای این تبلت قدیمی و محبوب عرضه می‌کند. این به‌روزرسانی تقریباً ۲٫۲ گیگابایت حجم داشته و شامل تغییرات در رابط کاربری، ارتقای عملکرد و به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود و در حال حاضر تنها برای نسخه‌ی LTE این تبلت در کشور آلمان عرضه می‌شود.

البته با توجه به تلاش قابل ستایش شرکت سامسونگ برای استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ در دستگاه‌های خود، انتظار می‌رود که تمام مدل‌های تبلت گلکسی تب S6 از این به‌بروزرسانی بهره‌مند شوند.

تا این لحظه، شرکت دیگری موفق به استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ در تبلت‌های قدیمی خود نشده و شاید به همین دلیل، سامسونگ بتواند در آینده سلطنت شرکت اپل بر بازار موبایل و تبلت را به چالش بکشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید