ممکن است مایکروسافت “ویندوز جدید” را زودتر از موعد عرضه کند - تکفارس 
ممکن است مایکروسافت “ویندوز جدید” را زودتر از موعد عرضه کند - تکفارس 

ممکن است مایکروسافت “ویندوز جدید” را زودتر از موعد عرضه کند

مهدی حلوائی
۹ اسفند ۱۳۹۹ - 17:11
ویندوز 10

اخیراً شایعات زیادی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی جدید ویندوز ارائه شده است. یکی از افشاکننده‌های مشهور در این زمینه به نام WalkingCat، در توییتر اعلام کرد که نسخه‌ی جدید ویندوز در ماه آینده منتشر خواهد شد. با این حال او در توییتی دیگر مدعی شد که احتمال دارد این اتفاق در ماه آینده صورت نگیرد.

با وجود احتمال عرضه این محصول در ماه اسفند (مارچ)، بسیاری از کارشناسان این حوزه معتقدند که نسخه‌ جدید ویندوز در ماه فروردین (آپریل) منتشر می‌شود. این نسخه به احتمال زیاد، ویندوز ۱۰ ایکس نام خواهد داشت و در اصل نسخه‌ی سبک‌تر ویندوز ۱۰ خواهد بود. براساس شایعات منتشرشده، شرکت مایکروسافت زمان انتشار این محصول را بهار ۲۰۲۱ درنظر گرفته است و به همین دلیل انتشار آن در فرودین (آپریل) محتمل‌تر است.

بسیاری از کاربران توییتر بر این باورند که نسخه‌ی جدید ویندوز در واقع همان پروژه‌ی “دره‌ی خورشید” است که قرار است رابط کاربری ویندوز ۱۰ را تغییر دهد. با این وجود، انتظار می‌رود که نسخه‌ی جدید ویندوز چیزی بیشتر از تغییر ظاهر ویندوز ۱۰ باشد.

علاوه بر این، احتمال عرضه‌ی “دره‌ی خورشید” قبل از نیمه‌‌ی دوم سال ۲۰۲۱ میلادی (در به‌روزرسانی H2 ویندوز) بسیار کم است چرا که هنوز به‌روزرسانی H1 نیز منتشر نشده است. ممکن است که مایکروسافت به‌روزرسانی “دره‌ی خورشید” را زودتر از انتظار عرضه کند اما احتمال معرفی ویندوز ۱۰ ایکس قبل از چنین اتفاقی،بیشتر است.

براساس گزارش‌های وبسایت Windows Latest، شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا در ماه فرودین (آپریل) یا اردیبهشت (می) رویدادی درباره‌ی این موضوع برپا کند. همچنین ممکن است که این شرکت در جریان کنفرانس بزرگ بیلد ۲۰۲۱ در مورد نسخه‌ی جدید ویندوز صحبت کند (هنوز تاریخ دقیق این کنفرانس اعلام نشده است اما احتمال دارد در اردیبهشت اتفاق بیفتد).

به گفته‌ی یکی از کارشناسان، مایکروسافت رویداد مربوط به بازی‌های خود را در تاریخ ۳ فروردین (۲۳ مارچ) برگزار خواهد کرد و پس از آن رویداد مربوط به ویندوز برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.