تماشا کنید: ویدیو جدیدی از اتصال هوآوی میت ایکس ۲ به لپ تاپ منتشر شد - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیو جدیدی از اتصال هوآوی میت ایکس ۲ به لپ تاپ منتشر شد - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیو جدیدی از اتصال هوآوی میت ایکس ۲ به لپ تاپ منتشر شد - تکفارس 

تماشا کنید: ویدیو جدیدی از اتصال هوآوی میت ایکس ۲ به لپ تاپ منتشر شد

مهدی ملکی
۸ اسفند ۱۳۹۹ - 22:14
هوآوی میت ایکس ۲

هوآوی میت ایکس ۲ طی روزهای گذشته به سوژه اصلی خبرگذاری‌ها و رسانه‌ها تبدیل شده است. حال به تازگی یک ویدیو جدید به نمایش این موضوع می‌پردازد که میت ایکس ۲ هنگام اتصال به لپ تاپ‌های شرکت هوآوی موسوم به میت بوک، چگونه عمل می‌کند.

این ویدیو نشان می‌دهد که کاربر می‌تواند از طریق لپ تاپ خود و قابلیت NFC آن با میت ایکس ۲ به تعامل بپردازد و در حقیقت داده‌ها را انتقال دهد. با یک بار اتصال، صفحه میت ایکس ۲ درون نمایشگر لپ تاپ به نمایش در می‌آید. اگرچه این قابلیت جدیدی نیست اما نحوه استفاده از نمایشگر ثانویه، قابل توجه به نظر می‌رسد.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

زمانی که میت ایکس ۲ به صورت کامل باز می‌شود، تصویر به اشتراک گذاشته شده، سریعاً به حالت تمام صفحه تغییر پیدا می‌کند. گذر از تصویر قبلی به تصویر جدید کاملاً سریع است و با کمترین تاخیر صورت می‌گیرد.

میت ایکس ۲ جانشین جدید گوشی‌های هوشمند میت ایکس و میت ایکس اس شرکت هوآوی است. این دستگاه این‌بار با بهره‌گیری از ایده سامسونگ گلکسی زد فولد ۲، از ایده مشابهی استفاده می‌کند. البته هوآوی ادعا می‌کند که جدای از ارتقاهای کلی، شکاف میان نمایشگرها به حداقل حالت ممکن کاهش یافته است.

هوای برای دست‌یابی به ویژگی‌های به‌خصوصی از جمله دوربین پریسکوپ، میت ایکس ۲ را با صخامتی غیریکسان طراحی کرده است که طی آن یک سمت دستگاه، از سمت دیگرش باریک‌تر به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند نامتعارف به یک دوربین سلفی دوگانه و یک ماژول دوربین اصلی چهارگانه مجهز است که در نهایت قیمت آن را به ۲۸۰۰ دلار رسانده است. متاسفانه جاگیری دوربین سلفی در نمایشگر خارجی سبب می‌شود که کاربران قادر به برقراری تماس تصویری به وسیله نمایشگر اصلی نباشند.

میت ایکس ۲؛ آیا با یک محصول انقلابی مواجه هستیم؟

شما می‌توانید از این صفحه تحلیل اولین نمایش هوآوی میت ایکس ۲ را مشاهده کنید. در این ویدیو افزون بر موارد معمول، به موضوع شکاف موجود در نمایشگر این دستگاه نیز پرداخته می‌شود. حساب رسمی هوآوی روی توییتر به تازگی اعلام کرده است که برخلاف شایعات موجود، نمایشگر این دستگاه تاشو دارای چین‌خوردگی نخواهد بود.

این گمان اولین بار با انتشار تصاویر رسمی در روز معرفی محصول شکل گرفت. اگر قرار بر باور کردن اتفاق رخ داده در تصاویر باشد، این محصول حتی نسبت به نسل اول سامسونگ گلکسی فولد نیز چین و چروک‌های بیشتری دارد.

هوآوی میت ایکس ۲ به یک نمایشگر ۸ اینچی اصلی OLED با رزولوشن ۲۴۸۰ × ۲۲۰۰ پیکسل و یک نمایشگر ثانویه OLED ۲۷۰۰ × ۱۱۶۰ پیکسلی مجهز است که هر دوی آن‌ها از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کنند.

این گوشی هوشمند گران‌قیمت دارای یک پردازنده کایرین ۹۰۰۰ و ۸ گیگابایت رم است که در دو پیکربندی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در دسترس قرار خواهند گرفت. هوآوی در طراحی این محصول از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده است که به لطف نرخ شارژ ۵۵ واتی تنها در ۲۰ دقیقه، حدود ۵۰ درصد شارژ خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید