تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی ریلمی GT 5G، مشخصات جدیدی را آشکار می کند - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی ریلمی GT 5G، مشخصات جدیدی را آشکار می کند - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی ریلمی GT 5G، مشخصات جدیدی را آشکار می کند - تکفارس 

تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی ریلمی GT 5G، مشخصات جدیدی را آشکار می کند

مهدی ملکی
۷ اسفند ۱۳۹۹ - 17:00
ریلمی GT 5G

پرچم‌دار جدید ریلمی یعنی GT 5G هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تا به این‌جا جزئیات بسیاری را از آن می‌دانیم. این محصول اولین گوشی هوشمند است که با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و رنگ زرد به‌خصوص خود راهی بازار خواهد شد. حال به تازگی ویدیو جدیدی از آن منتشر شده است که در آن می‌توان قاب زرد رنگ پشت دستگاه را مشاهده کرد. این قابل ظاهراً از جنس چرم است و قسمت کشیده زیر دوربین آن احتمالاً از پلاستیک فشرده تهیه شده باشد.

معاون ارشد شرکت ریلمی شیو چی چیس (Xu Qi Chase) نیز در همین راستا تایید کرده است که ریلمی GT 5G به یک رم LPDDR5 و حافظ داخلی UFS 3.1 مجهز خواهد شد. این دستگاه دارای ۸.۶ میلی‌متر ضخامت و وزنی حدود ۱۸۶ گرم خواهد بود.

این محصول به یک دوربین سه‌گانه با محوریت لنز ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. استفاده از جک صدای ۳.۵ میلی‌متری که بسیاری از شرکت‌ها آن را حداقل در پرچم‌دارانشان کنار گذاشته‌اند، مورد قابل توجهی است. در قسمت پایینی دستگاه می‌توان درگاه USB-C که از نرخ شارژ ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند و البته روزنه بلندگو را مشاهده کرد. با آن که نرخ شارژ هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما گزارش‌های غیررسمی بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند.

ریلمی GT 5G

یکی دیگر از منابع غیررسمی موجود در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) ادعا کرده است که این محصول قیمت یکسانی با ریلمی ایکس ۵۰ پرو خواهد داشت. با این حساب انتظار می‌رود که ریملی GT 5G حدود ۳۵۹۹ یوآن چین (تقریباً معادل ۵۵۵ دلار) قیمت‌گذاری شود. البته باید توجه کرد که این قیمت پیشنهادی برای مدل رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

این قیمت به هر حال از دیگر دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مانند شیائومی می ۱۱ با قیمت ۳۹۹۹ یوآن (تقریباً ۶۱۰ دلار) و ویوو ایکس ۶۰ پرو با قیمت ۵۰۰۰ یوآن (تقریباً معادل ۷۷۵ دلار) و حتی IQOO 7 با قیمت ۳۷۹۸ یوآن (تقریباً معادل ۵۸۶ دلار) به مراتب کمتر است. ریلمی همیشه سعی کرده است که قیمت‌های بسیار رقابتی را روی محصولات خود اعمال کند اما تا رویداد هفته بعد این شرکت نمی‌توان به‌طور قطع درباره قیمت‌گذاری GT 5G اظهار نظر کرد. شما می‌توانید در تاریخ ۱۴ اسفند همراه ما باشید تا به پوشش معرفی این محصول جدید ریلمی بپردازیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید