گوشی اوپو رنو ۵ K تأیید شد - تکفارس 
گوشی اوپو رنو ۵ K تأیید شد - تکفارس 
گوشی اوپو رنو ۵ K تأیید شد - تکفارس 

گوشی اوپو رنو ۵ K تأیید شد

حامد شهرزاد
۷ اسفند ۱۳۹۹ - 11:00
oppo

اوپو به‌طور رسمی در حال توسعه تلفن هوشمندی به نام رنو ۵ K. است. امروز، این شرکت تأیید کرد که این گوشی در حال توسعه و ساخت قرار دارد و از پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ (۲۵ فوریه) به‌طور رسمی معرفی می‌شود. هنوز هیچ مشخصات خاصی از آن منتشر نشده است، اما از آنجا که مشخصات این گوشی در وب‌سایت چاینا تلکام ذکر شده است، ما می‌دانیم که گوشی هوشمند رنو ۵ ۵G با تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G و رنگ سبز جدید معرفی خواهد شد.

مشخصات موجود در این لیست مطابقت کامل با گوشی رنو ۵ دارد چراکه از یک صفحه‌نمایش اولد ۶٫۴۳ اینچی با وضوح HD پلاس بهره می‌برد. در پشت دستگاه چهار دوربین وجود دارد که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. یک سنسور دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار دارد.

از دیگر مشخصات رنو ۵ K می‌توان به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری، USB-C و وای فای ۸۰۲٫۱۱ ac اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی آخرین رابط کاربری کالر او اس مبتنی بر اندروید ۱۱ را اجرا کند.

علاوه بر نسخه‌ای با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که خبر آن دیروز منتشر شد، اکنون می‌دانیم که دستگاه جدید با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی هوشمند بین ۲۸۹۹ یوان و ۳۱۹۹ یوان یعنی بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید