اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی ریلمی GT منتشر شد - تکفارس 
اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی ریلمی GT منتشر شد - تکفارس 
اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی ریلمی GT منتشر شد - تکفارس 

اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی ریلمی GT منتشر شد

مهدی ملکی
۴ اسفند ۱۳۹۹ - 20:00
ریلمی GT

شرکت ریلمی در تاریخ ۱۴ اسفندماه سال جاری (۴ مارس ۲۰۲۱ میلادی) سرانجام به صورت رسمی گوشی هوشمند جدید خود با نام «ریلمی GT» را رونمایی و عرضه خواهد. اخیراً این شرکت برخی از تصاویر رسمی آن را روی شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) به اشتراک گذاشته است. با وجود آن که این تصاویر به نمایش رنگ آبی آن می‌پردازند اما پیش‌تر تایید شده است که رنگ زرد نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

این محصول به یک دوربین سه‌گانه با محوریت لنز ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. استفاده از جک صدای ۳.۵ میلی‌متری که بسیاری از شرکت‌ها آن را حداقل در پرچم‌دارانشان کنار گذاشته‌اند، مورد قابل توجهی است. هنوز قسمت جلویی ریلمی GT به نمایش در نیامده است اما با توجه به این که نمی‌توان هیچ ردی از حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه یا درون دکمه پاور مشاهده کرد، انتظار می‌رود که این حسگر زیر نمایشگر قرار گرفته باشد؛ در نتیجه این می‌تواند به معنای استفاده از یک نمایشگر OLED باشد. در قسمت پایینی دستگاه می‌توان درگاه USB-C که از نرخ شارژ ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند و البته روزنه بلندگو را مشاهده کرد. با آن که نرخ شارژ هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما گزارش‌های غیررسمی بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند.

افزون بر این‌ها ریلمی چهره تبلیغاتی جدید خود را هم معرفی کرده است. خانم یانگ می (Yang Mi) یکی از بازیگران چینی محبوب و برنده جوایز بسیار این حوزه است که طبق فهرست‌بندی موسسه فوربز، ششمین سلبریتی محبوب چین در سال ۲۰۲۰ میلادی به شمار می‌آید.

ریلمی GT 5G که در حال حاضر با نام رمز «ریلمی ریس» (Realme Race) و شماره مدل RMX2022 شناخته می‌شود، احتمالاً با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 روانه بازار شود. همان‌طور که ذکر شد، ظاهر و مشخصات کامل این دستگاه در تاریخ ۱۴ اسفند به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که چین اولین بازار هدف این محصول باشد اما عرضه آن در بازار جهانی نیز چندان غیرمحتمل نیست. البته معرفی محصولات جدید در این اواخر نه تنها برای شرکت‌های دیگر، بلکه برای ریلمی هم موضوع خیلی مرسومی است.

برای مثال ریلمی برای معرفی بادز ایر ۲ (Buds Air 2) خود در ۶ اسفندماه (۲۴ فوریه سال جاری میلادی) برنامه‌های زیادی را تدارک دیده است. طبق ادعای شرکت یاد شده این بادز ایرها بهترین فناوری حذف نویز موجود را ارائه خواهند داد. گویا این محصول جدید در حذف نویز، به خروجی ۲۵ دسی‌بل مجهز خواهد بود که نسبت به ۳۵ دسی‌بل ریملی بادز ایر پرو در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

البته باید در نظر داشت که نسخه پرو این محصول با قیمت ۵۰۰۰ روپیه هند (تقریباً معادل ۹۰ یورو) به فروش می‌رسد در حالی که نسخه ایر ۲ قیمت کمتر و اقتصادی‌تری خواهد داشت. قیمت بادز ایر پایه ۵۰ یورو بود ولی قیمت بادز ایر ۲ هنوز مشخص نیست و ما آن را درون رویداد روزهای آینده متوجه خواهیم شد. شما می‌توانید جزئیات کامل خبر مربوطه را از این‌جا بخوانید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید