برخی از گوشی ‌های پیکسل مشکلات سخت‌ افزاری دارند - تکفارس 
برخی از گوشی ‌های پیکسل مشکلات سخت‌ افزاری دارند - تکفارس 
برخی از گوشی ‌های پیکسل مشکلات سخت‌ افزاری دارند - تکفارس 

برخی از گوشی ‌های پیکسل مشکلات سخت‌ افزاری دارند

مهدی حلوائی
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - 19:30
گوگل پیکسل

گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل به لطف قابلیت‌های‌ پردازش تصویر خود، یکی از بهترین گوشی‌ها از نظر کیفیت دوربین شناخته شده‌اند. یا این حال، نارضایتی‌ها از دوربین گوشی‌های پیکسل در فروم‌های مربوطه افزایش داشته و به گزارش وبسایت اندرویدپلیس (AndroidPolice) نمره‌ی اپلیکیشن گوگل کمرا (Google  Camera) در ۱۸ ماه گذشته از ۳٫۸ به ۳٫۳ رسیده است. کاربران این گوشی‌ها در فروشگاه پلی و در فروم‌های پیکسل در مورد مشکلاتی مانند سیاه‌شدن صفحه‌ی گوشی پس از باز کردن اپ گوگل کمرا، کارنکردن این اپلیکیشن و اروردادن گوشی صحبت کرده‌اند.

شرکت گوگل به اندرویدپلیس اعلام کرده است که اپلیکیشن‌های گوشی‌های پیکسل هیچ مشکلی ندارند. در نتیجه سخت‌افزار این گوشی‌ها مقصر اصلی شناخته شده‌اند. کارهایی مانند دانگریدکردن به بیلدهای قبلی اندروید، پاک‌کردن دیتای اپلیکیشن و بردن گوشی به حالت کارخانه هیچ مشکلی را حل نکرد. این مشکل برای افرادی که از اپ گوگل کمرا و یا اپلیکیشن‌های شخص ثالثی مانند اسنپ‌چت و دولینگو استفاده می‌کنند، اتفاق افتاده است.

باوجود احتمال سخت‌افزاری بودن این مشکل‌ها، برخی از کاربران به‌روزرسانی جدید اندروید را دلیل اصلی این اتفاق می‌دانند و بر این باورند که کارنکردن دوربین گوشی پس از به‌روزرسانی آن نمی‌تواند تصادفی باشد. با این حال، بعضی از کاربران ادعا کرده‌اند که این مشکل در گوشی‌های آن‌ها به صورت خودکار حل شده است. یکی از این افراد اعلام کرده است که هنگام پرکردن فرم‌های گارانتی، دوربین گوشی دوباره شروع به کارکردن کرده و  پس از ۶ هفته دوباره از کار افتاده است.

افرادی که گارانتی گوشی خود را باطل نکرده بودند از طرف گوگل یک گوشی جدید دریافت کردند. افراد دیگر نیز باید گوشی‌های خود را برای رفع مشکل به مراکز تعمیر ارسال کنند. برخی از افراد با انجام کارهایی مانند پاک‌کردن و نصب‌کردن دوباره‌ی اپلیکیشن، به‌روزرسانی آن و یا پاک کردن دیتای اپلیکیشن، سعی در رفع این مشکل داشته‌اند اما متاسفانه این موارد نیز مشکلی را حل نکرد.

اگر شما هم از چنین مشکلی رنج می‌برید، بهتر است این موضوع را با بخش پشتیبانی شرکت گوگل در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید