ویدیوی جدید قابلیت “الترا نایت ویدیو” می ۱۱ را نشان می‌دهد - تکفارس 
ویدیوی جدید قابلیت “الترا نایت ویدیو” می ۱۱ را نشان می‌دهد - تکفارس 
ویدیوی جدید قابلیت “الترا نایت ویدیو” می ۱۱ را نشان می‌دهد - تکفارس 

ویدیوی جدید قابلیت “الترا نایت ویدیو” می ۱۱ را نشان می‌دهد

مهدی حلوائی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - 15:30
می 11

گوشی می ۱۱ اوایل همین ماه به طور رسمی معرفی شد و به عنوان پرچمدار شرکت شیائومی، انتظار می‌رود که ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد. الترا نایت ویدیو، یکی از این ویژگی‌هاست. این قابلیت موضوع اصلی ویدیویی است که امروز توسط شرکت شیائومی پخش شد. به لطف تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی و فروش برند آنر توسط این شرکت، شیائومی تبدیل به سومین شرکت گوشی‌سازی برتر دنیا شده است.

ویدیوی پخش شده، یک گروه جاز را نشان می‌دهد که در حال ضبط یک ویدیو هستند. پس از اشاره‌ی یکی از اعضای گروه، نور استودیو کم شده و گوشی می ۱۱ با استفاده از قابلیت الترا نایت ویدیو، شروع به فیلم‌برداری می‌کند. اگر شیائومی از ترفند خاصی برای فریب دادن مخاطب استفاده نکرده باشد، می‌توان ادعا کرد که این گوشی توانایی فیلم گرفتن با کیفیت و وضوح بالا حتی در تاریکی شب را دارد.

گوشی می ۱۱ که به تازگی از آن رونمایی شده است مجهز به صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ می‌باشد. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز این گوشی به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر و فیلم‌های روانتری را مشاهده کنند. گوشی می ۱۱ از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی LPDDR5 استفاده می‌کند و حافظه‌ی داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت است. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل است و دوربین‌های فوق عریض و ماکروی آن به ترتیب ۱۳ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲۰ مگاپیکسل می‌باشد. همچنین یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی در این گوشی تعبیه شده است و سیستم عامل آن MIUI بر اساس اندروید ۱۱ می‌باشد.

شیائومی در ویدیویی دیگر به ویژگی‌های دیگر این گوشی مانند پشیبانی از تکنولوژی ۵G، دو سیم کارته بودن و پشتیبانی از شارژرهای بی‌سیم ۵۰ واتی پرداخته است. استفاده از حافظه‌های UF3 3.1 و اسپیکرهای شرکت هارمن کاردن از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی با حسگر ضربان قلب ادغام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید