اولین رندر سری گوشی های هوشمند LG W41 منتشر شد - تکفارس 
اولین رندر سری گوشی های هوشمند LG W41 منتشر شد - تکفارس 
اولین رندر سری گوشی های هوشمند LG W41 منتشر شد - تکفارس 

اولین رندر سری گوشی های هوشمند LG W41 منتشر شد

مهدی ملکی
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - 21:00
LG w41

شرکت LG در ماه نوامبر گذشته از گوشی‌های هوشمند W31 و W31+ رونمایی کرد و این تولیدکننده کره‌ای به زودی سری محصولات W41 شامل نسخه پایه W41، W41 پلاس و W41 پرو را هم معرفی خواهد کرد.

این اخبار توسط افشاگر باسابقه ایوان بلس (Evan Blass) گزارش شده که با اشتراک‌گذاری رندرهای W41 با شماره مدل LMK610 موارد بسیاری را در مورد این نسخه فاش کرده است. از جمله این موارد می‌توان به محل قرارگیری روزنه دوربین در دستگاه مورد نظر و دوربین چهارگانه با محوریت لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. در حالی که این محصول از یک طراحی دوربین سلفی غیرمرسوم استفاده کرده است، حسگر تشخیص اثر انگشت آن به شکلی کاملاً متداول در قسمت پشت آن مشاهده می‌شود.

از سوی دیگر می‌توان درگاه سیم‌کارت را در کناره سمت چپ دستگاه و مقابل دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست نظاره کرد. در سمت راست کلیدی دیگری نیز به چشم می‌خورد که احتمالاً مربوط به دستیار صوتی گوگل باشد.

LG W41

منبع مذکور ادعا می‌کند که این مشخصات در دو مدل W41 پلاس و W41 پرو نیز یکسان خواهند بود اما سخنی درباره دیگر جزئیات به میان نیامده است. ما تاکنون به طور رسمی چیزی درباره سری گوشی‌های هوشمند W41 شرکت LG نشنیده‌ایم اما به خوبی می‌دانیم که خانواده W به طور انحصاری در هند عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که به زودی شاهد رونمایی این محصول در کشور یاد شده باشیم.

جدای از این که محصولات میان‌رده LG از روند مرسوم بازار پیروی می‌کنند، نگاهی به گوشی هوشمند وینگ این شرکت، نظر شما را تغییر خواهد داد. گوشی هوشمند LG وینگ (Wing) از طراحی عجیب و غیرمتداولی بهره‌مند است ولی این به معنای عدم کارایی آن نیست. مدتی پیش شاهد عرضه اولین به‌روزرسانی بزرگ این محصول بودیم که برخی از عملکردهای چند صفحه آن را تا حد زیادی بهبود بخشید.  به‌روزرسانی مذکور همراه با وصله امنیتی نسبتاً قدیمی ماه نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شده است که افزون بر دو ویژگی جدید، چند عدد از مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را نیز بهبود بخشیده است.

طبق جزئیات وب‌سایت ورایزون این به‌روزرسانی به کاربران اجازه داده است تا سریعاً اپلیکیشن‌ها را در صفحه اصلی و صفحه ثانویه دستگاه تعویض کنند. این مورد به وسیله یک سری تنظیمات سریع در صفحه کوچک‌تر یا از طریق اشاره سه انگشت در همان نمایشگر قابل دست‌یابی است. ویژگی اشاره با سه انگشت در محصولات پیشین LG که از نمایشگر اضافه دوم پیشتیبانی می‌کنند هم قابل استفاده است. این نمایشگر جانبی اکنون ویژگی‌های کنترلی برخی پخش‌کننده‌ها نظیر سرویس استریم فیلم و برنامه‌های تلویزیونی نتفلیکس را هم شامل می‌شود.

بنابراین با توجه به عرضه چنین محصولاتی، به نظر شما LG باید پای خود را فراتر بگذارد یا همان روند معمول عرضه گوشی‌های میان‌رده خود را حفظ کند؟ آیا پیروی از موارد مرسوم همیشه سبب موفقیت خواهد بود؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید