سامسونگ فروش رکوردشکن سری گلکسی S21 را تایید کرد - تکفارس 
سامسونگ فروش رکوردشکن سری گلکسی S21 را تایید کرد - تکفارس 
سامسونگ فروش رکوردشکن سری گلکسی S21 را تایید کرد - تکفارس 

سامسونگ فروش رکوردشکن سری گلکسی S21 را تایید کرد

مهدی ملکی
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - 20:00
سامسونگ گلکسی S21

سامسونگ اخیراً پیش‌فروش رکوردشکن سری گلکسی S21 را تایید کرده است. در حقیقت این شرکت کره‌ای با اشاره به فروش سری گلکسی S20 و سری گلکسی S10 اعلام کرده که پیش‌فروش پرچم‌داران جدیدش نسبت به نسخه‌های قبلی بهتر بوده است.

اگرچه در این گزارش اشاره شده که گلکسی S21 الترا محبوب‌ترین نسخه بوده اما تاکنون آمار دقیق و رسمی در اختیار رسانه قرار نگرفته است. این گزارش تنها دو هفته پس از آغاز گسترده فروش سری گلکسی S21 و حدود یک ماه پس از آغاز پیش‌فروش داخلی منتشر شده است. جدای از این دیروز خبر جدیدی در مورد فروش خوب گوشی‌های این شرکت و مخصوصاً سری گلکسی S21 منتشر شد:

سامسونگ در کنار اپل تنها شرکت دیگری است که رشد سالانه خود در بازار گوشی‌های هوشمند را تا سه‌ماهه پایانی سال گذشته میلادی ادامه داده است. این شرکت کره‌ای اشاره کرده است که با وجود تقاضای بالا برای آیفون ۱۲، حدود ۲۰ درصد از سهم بازار را در ماه دسامبر در اختیار داشته است.

همانند اپل، سهم سامسونگ از بازار با ماه دسامبر یکسان بود. با این حال در ماه اکتبر این غول کره‌ای به سهم تاثیرگذار ۲۶ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده دست یافت. طبق گزارش Counterpoint این موضوع به دلیل عملکرد خوب گلکسی S20 FE است که افزون بر سری گلکسی نوت ۲۰ در اکتبر خوش درخشید. سامسونگ تاکنون فروش خوبی را در سال ۲۰۲۱ داشته است و احتمالاً به دلیل عرضه سری گلکسی S21 در اواخر ژانویه، بهترین از این نیز عمل کند. با وجود این باید اشاره کرد که ژانویه و فوریه به طور عجیبی از کم رونق‌ترین ماه‌های تاریخ این بازار در ایالات متحده هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید