ویژگی تار کردن پس زمینه در مایکروسافت تیمز اندروید - تکفارس 
ویژگی تار کردن پس زمینه در مایکروسافت تیمز اندروید - تکفارس 
ویژگی تار کردن پس زمینه در مایکروسافت تیمز اندروید - تکفارس 

ویژگی تار کردن پس زمینه در مایکروسافت تیمز اندروید

حامد شهرزاد
۲۰ دی ۱۳۹۹ - 14:00
ویژگی تار کردن پس زمینه در مایکروسافت تیمز اندروید - تکفارس 

امکان تار کردن پس زمینه در حین تماس‌ها و جلسات یک ویژگی مفید و کاربردی است و تقریباً در همه سیستم‌عامل‌های ارتباطی معروف از جمله نرم‌افزار زوم و مایکروسافت تیمز در دسترس است. با این حال، کسانی که از اپلیکیشن اندروید مایکروسافت تیمز استفاده می‌کنند نمی‌توانند زمینه را در تماس‌ها تار کنند و اندروید تنها پلتفرمی است که کاربران مایکروسافت تیمز نمی‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. این موضوع به‌زودی تغییر خواهد کرد زیرا مایکروسافت در روزهای آینده قصد دارد ویژگی تار شدن پس زمینه را به اپلیکیشن اندروید مایکروسافت تیمز این شرکت اضافه کند.

تار کردن پس زمینه به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هنگام گرفتن تماس‌های ویدیویی، پس زمینه را تار کنند.

در صفحه یوزر ویس مایکروسافت تیمز، یک مهندس مایکروسافت تیمز تأیید کرد که این شرکت قصد دارد ویژگی تار شدن پس زمینه را به اپلیکیشن مایکروسافت تیمز اندروید اضافه کند و به‌محض دسترسی به اخبار بیشتر، آن‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. متأسفانه، ما نمی‌دانیم دقیقاً چه زمانی کاربران اندروید خواهند توانست از این ویژگی استفاده کنند زیرا مایکروسافت جدول زمانی مشخصی را به اشتراک نگذاشته است.

Microsoft_Office_Teams

برای کسانی که از با این قابلیت آشنا نیستند، همان‌طور که از نام این ویژگی مشخص است، تار کردن پس زمینه به‌منظور تمرکز بهتر مخاطبان، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هنگام گرفتن تماس‌های ویدیویی، پس زمینه را تار کنند.

ویژگی تار شدن تصویر پس زمینه از قبل در اپلیکیشن مایکروسافت تیمز iOS موجود است. این ویژگی در سیستم‌عامل‌های دیگر از جمله ویندوز نیز موجود است و اکنون، به‌زودی برای کاربران اندروید نیز در دسترس خواهد بود. با این حال، جای تعجب است که مشاهده می‌کنیم شرکت مایکروسافت مدت‌زمان طولانی را برای افزودن این قابلیت سپری کرده است و اکنون کار بر روی این ویژگی اساسی را در اپلیکیشن اندروید مایکروسافت تیمز آغاز کرده است. به هر حال، اضافه شدن دیرهنگام این ویژگی بهتر از فقدان آن است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید