اولین گوشی اندرویدی قابل سفارشی سازی دنیا توسط لاوا معرفی شد - تکفارس 
اولین گوشی اندرویدی قابل سفارشی سازی دنیا توسط لاوا معرفی شد - تکفارس 
اولین گوشی اندرویدی قابل سفارشی سازی دنیا توسط لاوا معرفی شد - تکفارس 

اولین گوشی اندرویدی قابل سفارشی سازی دنیا توسط لاوا معرفی شد

حامد شهرزاد
۱۸ دی ۱۳۹۹ - 18:45
Lava the world's first customizable Android phone

تلفن های هوشمند برای بسیاری از ما مهم‌ترین ابزاری هستند که به‌صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم و قطعاً بسیار عالی است که بتوانیم یکی از آن‌ها را کاملاً متناسب با نیازهای خود تهیه کنیم. دقیقاً به همین دلیل است که شرکت‌های تلفن های هوشمند انواع مختلفی از هر گوشی هوشمند را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که همه افراد گزینه‌ای را برای انتخاب دارند. برند تلفن هوشمند هندی با نام لاوا یک قدم فراتر گذاشته است و تلفن هوشمند جدید این شرکت را می‌توان با توجه به نیاز شما سفارشی کرد.

این گوشی هوشمند که MyZ نام دارد، پنج پارامتر قابل سفارشی‌ سازی را ارائه می‌دهد: دوربین عقب، دوربین جلو، رم، فضای ذخیره‌سازی و رنگ. به‌عنوان مثال، بسته به میزان اهمیت دوربین‌های عقب، می‌توان بین انوع دوربین سه‌گانه و دوربین دوگانه یکی را انتخاب کرد. به همین ترتیب، می‌توان میزان رم (۲ گیگابایت / ۳ گیگابایت / ۴ گیگابایت / ۶ گیگابایت) و فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز (۳۲ گیگابایت /۶۴  گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت) را نیز انتخاب کرد.

Indian-smartphone-brand-launches-a-customizable-phone

گوشی هوشمند معرفی‌شده یک تلفن مدولار نیست، اما مشتریان در صورت احساس اینکه پیکربندی انتخاب‌شده به‌اندازه کافی مناسب آن‌ها نیست، این امکان را نیز دارند که در مدت‌زمان یک سال تلفن خود را ارتقا دهند. به‌عنوان مثال، اگر ۴ گیگابایت حافظه رم گلوگاهی برای کاربر باشد، آن‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه مشخصی به تلفن جدید با ۶ گیگابایت رم با سرویس Z-Up لاوا ارتقا پیدا کنند.

Indian-smartphone-brand-launches-a-customizable-phone

جدای از انعطاف‌پذیری در انتخاب مشخصات خاص تلفن، MyZ یک گوشی کاملاً عادی است. این گوشی مجهز به تراشه G35 مدیاتک است، از یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی HD پلاس IPS LCD بهره می‌برد و دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. نسخه ۲ گیگابایتی با نسخه اندروید ۱۰ گو اجرا می‌شود، در حالی که نسخه‌های دارای رم بالاتر با سیستم عامل اندروید ۱۰ موجود هستند.

این تلفن هوشمند با قیمت پایه خرده‌فروشی ۹۹۹۹ روپیه هند (۹۵ دلار) معرفی شده است و قیمت نوع حداکثر آن ۱۰۶۹۹ روپیه هند (۱۴۶ پوند) است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید