گوشی لاوا Z61 پرو با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی معرفی شد - تکفارس 
گوشی لاوا Z61 پرو با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی معرفی شد - تکفارس 

گوشی لاوا Z61 پرو با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی معرفی شد

افشین نوری
۲۱ تیر ۱۳۹۹ - 14:30
گوشی لاوا Z61 پرو با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی معرفی شد - تکفارس 

شرکت لاوا (Lava) از گوشی اقتصادی Z61 پرو به قیمت ۷۵ دلار رونمایی کرد. این گوشی با نمایشگر ۵.۴۵ اینچی یکی از کامپکت‌ترین هندست‌های بازار است.

نمایشگر آن دارای رزولوشن ۷۲۰x۱۴۴۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۸:۹ است و با شیشه ۲٫۵D پوشانده شده است. لاوا Z61 پرو از یک طراحی کلاسیک بهره می‌برد و در حاشیه بالای نمایشگر خود یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد.

در پشت دستگاه هم یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت HDR و حالت‌های شب و پرتره وجود دارد. هیچ حسگر اثرانگشتی  روی گوشی وجود ندارد، اما شما می‌تواندی از دوربین جلو برای فیس آنلاک استفاده کنید.

لاوا Z61 پرو که مدل بعدی لاوا Z61 محسوب می‌شود از یک پردازنده قدرتمندتر هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. این سخت‌افزار به گوشی اجازه می‌دهد تا حتی نسخه کامل اندروید را اجرا کند ( مدل قدیمی نسخه اندروید Go را اجرا می‌کرد).  با این حال، شرکت لاوا چیزی درباره نسخه اندروید هندست نگفته است.

لاوا Z61 پرو دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که با کارت microSD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش می‌یابد. این گوشی همچنین دو سیم‌کارته است و از اتصال ۴G VoLTE، وای‌فای b/g/n و بلوتوث ۴٫۲ پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه هندست یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از طریق پورت microUSB شارژ می‌شود و یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری هم در لبه بالایی گوشی وجود دارد.

نکته قابل توجه در مورد لاوا Z61 پرو این است که این گوشی بخشی از برنامه “ساخت هند” دولت هند است. ماه گذشته شرکت لاوا برنامه‌های خود را برای انتقال کارخانه‌های تولیدش از چین به هند را اعلام کرد.

لاوا Z61 پرو در دو رنگ آبی و قرمز از طریق فروشگاه آنلاین آمازون و Flipkart قابل‌دسترس خواهد بود و در عرض یک هفته روانه فروشگاه‌ها خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.