استفاده رایگان از مایکروسافت ۳۶۵ تا تیرماه تمدید شد - تکفارس 
استفاده رایگان از مایکروسافت ۳۶۵ تا تیرماه تمدید شد - تکفارس 
استفاده رایگان از مایکروسافت ۳۶۵ تا تیرماه تمدید شد - تکفارس 

استفاده رایگان از مایکروسافت ۳۶۵ تا تیرماه تمدید شد

مهدی ملکی
۳ دی ۱۳۹۹ - 10:30
مایکروسافت ۳۶۵ لایو

همه‌گیری بیماری کرونا تاثیرات زیادی را در زندگی افراد مختلف پدید آورد؛ این تاثیرات نحوه کار و تعامل کاربران با یکدیگر را تغییر داد و شرکت‌های بزرگ فناوری به دنبال راهی هستند تا به خوبی از پس مشکلات آن خارج شوند.

در حقیقت همه‌گیری این بیماری هنوز هم در مراحل اولیه به سر می‌برد و مایکروسافت از جمله شرکت‌های مذکوری است که جهت کمک به مشتریان خود، اقدامات سودمندی را در پیش گرفته است. این شرکت در ماه آوریل میلادی برای رفع نیازهای ارتباطی کاربران، تعداد شرکت‌کنندگان در سرویس‌های تیمز، استریم و یامر (Yammer) مایکروسافت ۳۶۵ لایو را برای مدت محدودی افزایش داد؛ به این معنی که اکنون شرکت‌ها قادر هستند تا درون اپلیکیشن یاد شده جلساتی را با ۲۰۰۰۰ شرکت‌کننده به رایگان برگزار کنند. از آن زمان تاکنون همه‌گیری بیماری کرونا تضعیف نشده و مایکروسافت بارها این بازه زمانی محدود را تمدید کرده است.

حال طی آخرین بیانیه این غول فناوری که از طریق مایکروسافت ۳۶۵ ادمین سنتر به دست کاربران رسیده است، استفاده گسترده از رویدادهای رایگان باری دیگر تا تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۱) تمدید شده است.

در این‌جا لازم به ذکر است تیمز لایو ایونت (Teams Live Event) افزونه‌ای به شمار می‌آید که اجازه می‌دهد شما برای رویدادهای خود زمان‌بندی کنید و آن‌ها را به طور گسترده و آنلاین در دسترس مخاطبان قرار دهید.

پس از این که بازه زمانی مشخص شده به اتمام برسد، شرکت‌ها برای برگزاری رویدادهای این چنینی که کاربرانی بیش از ۱۰۰۰۰ نفر را شامل می‌شود، نیاز به مجوز ویژه‌ای دارند که تهیه آن مسلماً رایگان نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید