گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی M12 صادر شد - تکفارس 
گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی M12 صادر شد - تکفارس 
گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی M12 صادر شد - تکفارس 

گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی M12 صادر شد

مهدی ملکی
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - 21:00
گواهینامه بلوتوث سامسونگ گلکسی M12 صادر شد - تکفارس 

با توجه به رندر‌های فاش‌شده ماه پیش اپلیکیشن کد (CAD)، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی M12 است. این شرکت کره‌ای تا به حال تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده اما با توجه به اینکه گلکسی M12 اخیراً گواهینامه تاییدیه بلوتوث خود را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که معرفی رسمی آن چندان طولی نخواهد کشید.

در فهرست‌بندی وب‌سایت این گواهینامه، پنج مدل مختلف از این دستگاه نام برده شده است که شامل گوشی‌های M12 – SM-M127F_DS, SM-M127G_DS, SM-M127F, SM-M127F_DSN, و  SM-F127G_DS است. شاید تصور کنید که مورد آخر مربوط به دستگاه گلکسی F12 است اما از آن‌جایی که با نام M12 به آن اشاره شده است، این نظریه رد می‌شود. به هر حال با دیدن این موضوع که سامسونگ هم مانند شرکت‌های دیگر دست به عرضه یک مدل مشابه با نام‌های متفاوت در بازارهای مختلف می‌زند، شاید احتمال این موضوع وجود داشته باشد که گوشی M12 در برخی از کشورها با نام F12 منتشر شود.

فهرست‌بندی موجود در گواهینامه به جز استفاده از بلوتوث ۵، به هیچ جزئیات دیگری از مشخصات داخلی M12 اشاره نمی‌کند اما شایعات اینگونه مشخص کرده‌اند که این گوشی‌هوشمند مجهز به یک باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. تصاویر فاش‌شده از رندرهای کد نشان می‌دهند که این دستگاه از یک نمایشگر دارای بریدگی و همچنین ۳ الی ۴ عدد دوربین در پشت خود بهره خواهد برد؛ علاوه بر این، گوشی مذکور از طریق یک درگاه USB-C شارژ خواهد شد و همچنین دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خواهد بود.

به نظر شما سامسونگ سیاست درستی را در قبال عرضه گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده خود در پیش گرفته است؟ آیا این عرضه نامنظم و وسیع می‌تواند به اشتباه کاربران منجر شود؟ ما منتظر نظرات شما هستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید