گلکسی M62 با ۲۵۶G حافظه داخلی در دست توسعه است - تکفارس 
گلکسی M62 با ۲۵۶G حافظه داخلی در دست توسعه است - تکفارس 
گلکسی M62 با ۲۵۶G حافظه داخلی در دست توسعه است - تکفارس 

گلکسی M62 با ۲۵۶G حافظه داخلی در دست توسعه است

مجید مهرعلی
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 09:00
گلکسی M62 با ۲۵۶G حافظه داخلی در دست توسعه است - تکفارس 

سری گلکسی M سامسونگ از زمان عرضه در بازار هند تاکنون پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ به‌حساب می‌آید. در ماه سپتامبر این شرکت کره‌ای گلکسی M51 را منتشر کرد که گران‌ترین عضو خانواده خود محسوب می‌شود. حال بنا بر گزارشی جدید، سامسونگ ممکن است گلکسی M62 را معرفی کند که هم ویژگی‌های ساختاری بهتری دارد و هم قیمت بالاتری.

در سال ۲۰۱۹، گلکسی M40 پرهزینه‌ترین عضو سری گلکسی M بود. برخلاف دیگر گوشی‌های ارزان این سری، M40 از نمایشگر ال‌سی‌دی دارای حفره پانچ و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵ بهره می‌برد. گوشی دیگری با خصوصیات مشابه در بازارهایی منتخب با نام گلکسی A60 عرضه شد.

حال در سال ۲۰۲۰، این گلکسی M51 است که لقب گران‌ترین عضو سری خود را داراست و از یک باتری ۷,۰۰۰mAh بهره می‌برد که بزرگ‌ترین در طیف گوشی‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود. این دستگاه از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۳۰ نیرو می‌گیرد و برخلاف گلکسی M40 به‌جای یک نمایشگر ال‌سی‌دی دارای یک صفحه‌نمایش امولد است.

با استناد به سم‌موبایل (SamMobile)، سامسونگ در حال حاضر مشغول توسعه گوشی جدیدی با شماره مدل SM-M625F است که حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت دارد. با توجه به شماره مدل این دستگاه، منبع و منتشرکننده این اطلاعات گمان می‌کند که این محصول با نام گلکسی M62 منتشر شود.

با این حساب، دستگاه یادشده در زمان انتشار می‌تواند عنوان گران‌ترین عضو سری گلکسی M را مال خود کند. افزون بر این، این گوشی اولین عضو سری M خواهد بود که دارای حافظه‌ای با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است. با این وجود ممکن است برای این محصول نسخه‌هایی با ظرفیت حافظه کمتر نیز در نظر گرفته شود.

از آنجایی که ممکن است گلکسی M62 در سال جدید میلادی معرفی شود و در برخی ویژگی‌ها با گلکسی A52 و گلکسی A72 مشترک باشد، احتمال دارد این گوشی دارای تراشه اسنپ‌دراگون کوالکوم، نمایشگر امولد و باتری‌ای با ظرفیت ۷,۰۰۰mAh باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید