شایعه: اندروید ۱۱ به ۹۰ عدد از دستگاه‌های سامسونگ می‌آید - تکفارس 
شایعه: اندروید ۱۱ به ۹۰ عدد از دستگاه‌های سامسونگ می‌آید - تکفارس 

شایعه: اندروید ۱۱ به ۹۰ عدد از دستگاه‌های سامسونگ می‌آید

مجید مهرعلی
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - 20:30
شایعه: اندروید ۱۱ به ۹۰ عدد از دستگاه‌های سامسونگ می‌آید - تکفارس 

وقتی صحبت از تعداد گوشی‌های هوشمند منتشرشده در یک سال می‌شود، سامسونگ یکی از آن سازندگانی است که بیشترن تعداد دستگاه را عرضه می‌کند. حال که اندورید ۱۱ انتشار یافته است، گفته می‌شود که این سازنده کره‌ای قصد دارد تا به‌روزرسانی این سیستم‌عامل را به ۹۰ عدد از دستگاه‌های خود بیاورد، جایی که نیمی از آنها امسال میلادی عرضه شده‌اند.

خبر یادشده را یکی از کاربران توییتر با نام کاربری TheGalox@ منتشر کرده و گوشی‌های سامسونگی که قرار است One UI 3.0 را دریافت کنند را فهرست کرده است. باید به این نکته اشاره کرد که One UI 3.0 بر اساس اندروید ۱۱ کار می‌کند.

فهرست یادشده نام‌های آشنایی مانند سری گلکسی S20، سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی S20 FE، گلکسی Z فلیپ، سری گلکسی نوت ۱۰، سری گلکسی S10 و سری گلکسی تب S7 را شامل می‌شود.

در فهرست موردبحث نام پایین رده‌هایی مانند گلکسی A01، گلکسی A01 کور (Core) و همچنین میان رده‌هایی مانند گلکسی A40، A30، A80، گلکسی A51 و A51 5G، گلکسی A90 5G و تعدادی از اعضای سری M به چشم می‌خورد.

با توجه به تعداد زیاد دستگاه‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی، می‌توان انتظار داشت در دسترس قرار گرفتن این به‌روزرسانی تا سه‌ماه سوم ۲۰۲۱ به طول انجامد. از آنجایی که سامسونگ هنوز درستی فهرست منتشرشده را تأیید نکرده، بهتر است فعلاً زیاد روی این اطلاعات حساب نکرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.