جزئیات جدیدی از دوربین گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 
جزئیات جدیدی از دوربین گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 
جزئیات جدیدی از دوربین گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 

جزئیات جدیدی از دوربین گلکسی S21 فاش شد

مجید مهرعلی
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - 15:45
جزئیات جدیدی از دوربین گلکسی S21 فاش شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی S21 (یا هر نام دیگری که شرکت کره‌ای برایش برگزیند) قرار است وارث گلکسی S20 باشد، گوشی‌ای که در ماه مارس امسال میلادی منتشر شد. بر اساس برخی شایعات، سامسونگ مشغول اعمال تغییرات بزرگی در سری گلکسی S21 است. یکی از این تغییرات کنار گذاشتن تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ به خاطر تراشه اکسینوس ۱۰۰۰ خود شرکت است. گذشته از این، بنا بر برخی گزارش‌ها دوربین گلکسی S21 تفاوت‌های بسیاری با نیاکان خود خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، گلکسی S21 مانند نیاکان خود دارای یک مجموعه چهارتایی از دوربین خواهد بود. با این حال، بر خلاف S20 که دارای یک دوربین تله فوتو بود، گوشی موردبحث دو عدد دوربین تله فوتو خواهد داشت. به‌طور دقیق‌تر، پرچم‌دار درراه سامسونگ دارای یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین عریض ۱۸۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با ضریب بزرگنمایی ۳X و علاوه‌ بر اینها یک دوربین تله فوتو از نوع پریسکوپ با ضریب بزرگنمایی ۵X خواهد بود. اگر ادعای خبرگزاری کره‌ای درست باشد، سامسونگ به‌جای دوربین ToF به‌کار رفته در S20 از یک دوربین تله فوتو با ضریب بزرگنمایی ۳X استفاده کرده است. گفته می‌شود که در گوشی درراه سامسونگ دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل است. دیگر تفاوت بزرگ بین پرچم‌دار حال حاضر و آینده، وجود قلم نوری S Pen است. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که در جعبه مدل‌های رده‌بالای گلکسی S21 یک قلم نوری S Pen لحاظ شده است.

بنا بر شایعات گذشته، گلکسی S21 دارای یک باتری ۳۸۸۰mAh است که توسط شرکت چینی NATL ساخته شده که در زمینه ساخت باتری کاملاً شناخته‌شده است. باتری یادشده از باتری ۴۰۰۰mAh گلکسی S20 کمی از لحاظ ظرفیت کوچک‌تر است. از طرف دیگر، گلکسی +S21 دارای یک باتری ۴۶۶۰mAh است که ظرفیت بیشتری از باتری ۴۵۰۰mA گلکسی +S20 دارد.

هنوز چیزهای زیادی از پرچم‌دار درراه سامسونگ وجود دارد که درباره آنها اطلاعاتی نداریم. اما هرچه به انتهای سال ۲۰۲۰ نزدیک‌تر شویم، جزئیات بیشتری از سری S21 در دسترس قرار خواهد گرفت. پس نگران نباشید، ما شما را در رابطه با خصوصیات  گلکسی S21 به‌روز نگه خواهیم داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید