LG Display ظرفیت تولید تلویزیون‌های اولد خود را دوبرابر می‌کند - تکفارس 
LG Display ظرفیت تولید تلویزیون‌های اولد خود را دوبرابر می‌کند - تکفارس 
LG Display ظرفیت تولید تلویزیون‌های اولد خود را دوبرابر می‌کند - تکفارس 

LG Display ظرفیت تولید تلویزیون‌های اولد خود را دوبرابر می‌کند

علی صفرپور
۴ مرداد ۱۳۹۹ - 16:43
LG Display ظرفیت تولید تلویزیون‌های اولد خود را دوبرابر می‌کند - تکفارس 

کارخانه جدید به‌معنای دوبرابرشدن ظرفیت تولید پنل‌های اولد شرکت ال‌جی خواهد بود.

براساس اعلامیه‌ای رسمی که روز پنج‌شنبه اعلام شد، شرکت LG Display تولید انبوه دستگاه‌های خود را در دومین کارخانه تولید پنل اولد شروع کرده است. این کارخانه که جدید در گوانجوی کشور چین قرار دارد، ظرفیت تولید ۶۰۰۰۰ پنل اولد را در ماه دارد. اگر این میزان را با تولید کنونی پنل‌های ال‌جی در کارخانه واقع در شهر پاجوی کره‌جنوبی جمع کنیم، ظرفیت تولید پنل اولد LG Display تقریبا دوبرابر شده و به میزان ۱۳۰۰۰۰ عدد در ماه می‌رسد.

براساس گفته‌های ال‌جی، پنل‌هایی که در کارخانه جدید ساخته می‌شوند در ساخت نمایشگرهایی در طیف ۴۸ تا ۷۷ اینچ استفاده می‌شوند که مربوط به تلویزیون‌ها است. شرکت LG Display یکی تامین‌کنندگان اصلی پنل‌های اولد درتمام صنعت نمیاشگرها است. براساس گزارش‌های FlatPanelHD 19 برند شامل: ال‌جی، ویزیو، سونی، پاناسونیک، هایزنس، بنگ‌انداولوفسن و توشیبا از پنل‌های تولیدشده توسط LG Display برای تلویزیون‌هایشان استفاده می‌کنند.

بازگشایی کارخانه دوم ال‌جی برای تولید پنل همزمان با جهش سامسونگ از پنل LCD است که بخش اعظمی از محصولات آن را شامل می‌شود. براساس گزارش رویترز، ابتدای سال جاری میلادی LG Display اعلام کرد که به تولید پنل LCD در کره‌جنوبی خاتمه می‌دهد. شرکت Samsung display هم اعلام کرده است که به تولید پنل LCD هم در چین و هم در کره‌جنوبی پایان خواهد داد.

مدیرعامل LG Display، آقای جیمز هیونگ ژئونگ، گفته که امیدوار است کارخانه جدید این شرکت «استقبال شرکت‌های مختلف از پنل‌های اولد را افزایش دهد». وی نمایشگرهای بزرگ تولد را «بخش همی از موتور رشد» نامید. ال‌جی اعلام کرده است که درآینده، کارخانه جدید به ظرفیت تولید ۹۰۰۰۰ پنل در ماه دست خواهد یافت.

LG Display اعلام کرده که برنامه دارد که تا سال ۲۰۲۱ پنل‌های اولد ۵۰ درصد درآمدش را تشکیل دهند. به گفته رویترز درآمد این شرکت از پنل‌های اولد درسال ۲۰۱۸ میزان ۳۰ درصد بوده است. دراین میان، Samsung Display امید خود را به نمایشگرهای کوانتوم‌دات خود بسته است. گزارش‌ها حاکی‌از آنند که درآینده نمایشگرهای کوانتوم‌دات سامسونگ از فناوری اولد بجای LCD استفاده خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید