جدیدترین رندرهای سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شد - تکفارس 
جدیدترین رندرهای سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شد - تکفارس 
جدیدترین رندرهای سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شد - تکفارس 

جدیدترین رندرهای سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شد

افشین نوری
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - 13:00
جدیدترین رندرهای سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شد - تکفارس 

ما با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی گلکسی فولد ۲، احتمالا شاهد درز تصاویر این گوشی خواهیم بود. با این‌حال، تصاویر واقعی فولد ۲ هنوز لو نرفته است و ما مجبور هستیم که فعلا به رندرهای آن اکتفا کنیم. جدیدترین رندرهای این گوشی توسط یک کاربر توئیتر به نام blossomcy1201@ منتشر شده است. این تصاویر فقط نمایشگر ثانویه دستگاه و پنل پشت آن را نشان می‌دهند.

گلکسی فولد اصلی مجهز به سه دوربین با آرایش عمودی در پشت خود بود، بنابراین انتظار می‌رود که فولد ۲ هم دارای سه دوربین باشد، اما رزولوشن آن‌ها بالاتر باشد. این هندست همچنین یک سنسور مدت زمان پرواز نیز خواهد داشت که در کنار سه دوربین دیگر در داخل یک ماژول مربعی، شبیه به نمونه به کار رفته روی گلکسی اس۲۰ پلاس، قرار خواهد گرفت.

در حالیکه نمایشگر خارجی گلکسی فولد اصلی یک پنل ۴.۶ اینچی با حاشیه‌های بزرگ است، امسال انتظار می‌رود که نمایشگر ثانویه فولد ۲ یک پنل ۶.۲۳ اینچی باشد. در رندرهای جدید، این نمایشگر دارای حاشیه‌های نازکی است و یک هول پانچ مرکزی در بالای خود دارد. نمایشگر خارجی فواد ۲ همچنین برخلاف نمایشگر اصلی آن که احتمال می رود ۱۲۰ هرتزی باشد، از رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه‌های ارزان‌تر گلکسی فولد هم ممکن است عرضه شوند

براساس یک گزارش جدید، صفحه‌نمایش UTG گلکسی فولد ۲ برای کار کردن با قلم استایلوس مقاومت کافی نخواهد داشت و به همین‌خاطر ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است که قلم S Pen را برای این گوشی تاشو ارائه نکند.

این تصمیم می‌تواند به نفع گلکسی نوت ۲۰ باشد. البته نباید فراموش کنیم که نمایشگرهای تاشو هنوز تکنولوژی جدیدی هستند و رسیدن آن‌ها به مقاومت نمایشگرهای معمولی کمی زمان خواهد برد. این مدت زمان احتمالا طولانی نخواهد بود، چرا که گوریلا گلس قابل‌انعطاف شرکت کورنینگ به احتمال زیاد تا سال آینده آماده خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی فولد ۲ علاوه بر سیستم دوربین بهتر و نمایشگر خارجی بزرگتر، دارای باتری بزرگتری نیز نسبت به مدل قبلی خود باشد. این گوشی احتمالا در تاریخ ۱۵ مرداد (۵ آگوست) با قیمت پایین‌تر معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید