امکان پنهان کردن پست‌ها در فیس‌بوک فراهم می‌شود - تکفارس 
امکان پنهان کردن پست‌ها در فیس‌بوک فراهم می‌شود - تکفارس 
امکان پنهان کردن پست‌ها در فیس‌بوک فراهم می‌شود - تکفارس 

امکان پنهان کردن پست‌ها در فیس‌بوک فراهم می‌شود

مجید مهرعلی
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - 17:00
امکان پنهان کردن پست‌ها در فیس‌بوک فراهم می‌شود - تکفارس 

آخرین به‌روزرسانی فیس‌بوک به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های قدیمی خود را که دیگر به مخاطبان ارتباطی ندارد، اما برای خودشان ارزشمند است را پنهان کنند. این ویژگی خلاقانه به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای انتقال پست‌ها به سطل زباله، آنها را به حالت شخصی دربیاورید.

گزینه  جدید پنهان کردن پست‌های قدیمی از طریق رابط کاربری مدیریت فعالیت‌ (Manage Activity) که به‌تازگی منتشر شده، قابل دسترسی است. برای پنهان کردن پست‌ها، شما باید آنها را بایگانی (Archive) کنید. با این عمل پست‌ها دیگر برای دیگران قابل مشاهده نیستند، اما در حساب کاربری فیس‌بوک شما محفوظ باقی می‌مانند.

از طریق سربرگ مدیریت فعالیت، کاربر می‌تواند پست‌های خود را مستقیما به سطل زباله انتقال دهد، در آنجا پست‌ها بعد از ۳۰ روز پاک می‌شوند. البته کاربر می‌تواند پست‌ها را در سطل زباله به‌صورت دستی پاک کند و ۳۰ روز منتظر نماند. همچنین کاربر می‌تواند قبل از پاک شدن پست‌ها برای همیشه، آنها را از سطل زباله بازیابی کند.

علاوه بر این، فیس‌بوک فیلتر‌هایی را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌ها را در حجم وسیعی ببینند و مدیریت کنند. همچنین مرتب کردن پست‌ها و دنبال چیز خاصی گشتن، برای کاربران از همیشه آسان‌تر شده است. اکنون شما می‌توانید پست‌های مربوط به افراد و یا تاریخ‌های خاص را به‌راحتی پیدا کنید.

خبر خوب این است که قابلیت مدیریت فعالیت ابتدا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها امکان‌پذیر می‌شود. اما خبر بد این است که هنوز زمان دقیقی برای نسخه دسکتاپ و نسخه لایت (Lite) اپلیکیشن، مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید