تولید آمازون اکو لوک متوقف می‌شود - تکفارس 
تولید آمازون اکو لوک متوقف می‌شود - تکفارس 
تولید آمازون اکو لوک متوقف می‌شود - تکفارس 

تولید آمازون اکو لوک متوقف می‌شود

مجید مهرعلی
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - 13:00
تولید آمازون اکو لوک متوقف می‌شود - تکفارس 

در سال ۲۰۱۷ بود که آمازون یک محصول آزمایشی جدید به نام آمازون اکو لوک (Amazon Echo Look) را معرفی کرد.

این محصول که در اصل یک نوع دوربین است، ساخته شده بود تا بازار لباس آمازون را بهبود ببخشد. دستگاه از لباس‌هایی که تن خود کرده‌اید ویدئو و عکس تهیه می‌کند و با کمک یک هوش مصنوعی و اشخاص متخصص مُد، میزان جذابیت آن را مشخص می‌کند و متناسب با طرز لباس پوشیدنتان، پیشنهادهایی برای خرید لباس‌های جدید جهت بهبود سبک پوشش شما ارائه می‌دهد.

جای تعجب نداشت که وجود یک دوربین در کمد لباس‌هایتان و فیلم‌برداری از شما در حالت‌های مختلف با لباس‌های زیر، نگرانی‌هایی دربر داشته باشد. به همین دلیل، این محصول هیچ‌وقت به‌صورت گسترده عرضه نشد.

حال آمازون اعلام کرده است که تولید دستگاه و سرویس مرتبط با آن را در تاریخ ۳ مرداد (۲۴ جولای) متوقف خواهد کرد. این شرکت خریداران را تشویق می‌کند که دوربین مذکور را بازیافت کنند. این فروشگاه بزرگ اینترنتی به مشتریان پیشنهاد می‌دهد که برای پیدا کردن محصولاتی مشابه با عملکرد دوربین فوق به بخش فروشگاه اپلیکیشن آمازون رفته و به قسمت برنامه‌ها و قابلیت‌ها (Programs and Features) در زیر نوار منو بروند، در آنجا گزینه سبک با الکسا (Style by Alexa)  را انتخاب کنند تا به دو گزینه چگونه به نظر می‌رسم (How do I look) و چه چیزی باید بپوشم (What should I wear) دسترسی پیدا کنند.

آمازون به افرادی که روی سبک پوشش روزانه خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ممکن است تعلق خاطری به مجموعه عکس‌های خود داشته باشند، پیشنهاد می‌دهد که از این عکس‌ها یک نسخه پشتیبان (Back Up) تهیه کرده و آنها را به اپلیکیشن آمازون فوتوز (Amazon Photos) انتقال دهند. البته این انتقال برای کاربرانی که در آمازون فوتوز حساب کاربری دارند به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

برای جزئیات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید