آمازون پرایم ‌دی را تا اواسط شهریور ماه به تاخیر می‌اندازد - تکفارس 
آمازون پرایم ‌دی را تا اواسط شهریور ماه به تاخیر می‌اندازد - تکفارس 
آمازون پرایم ‌دی را تا اواسط شهریور ماه به تاخیر می‌اندازد - تکفارس 

آمازون پرایم ‌دی را تا اواسط شهریور ماه به تاخیر می‌اندازد

فاطمه آهنگریان
۲ خرداد ۱۳۹۹ - 19:00
آمازون پرایم ‌دی را تا اواسط شهریور ماه به تاخیر می‌اندازد - تکفارس 

به گزارش وال‌استریت ژورنال، شرکت آمازون ممکن است رویداد تبلیغاتی پرایم دی خود را تا اواسط شهریور ماه (ماه سپتامبر) به تأخیر بیندازد، زیرا این شرکت در تلاش است تا در مقابل افزایش تقاضا ناشی از همه‌گیری گسترده ویروس کرونا، مجددا به جای اصلی خود بازگردد. پرایم دی معمولا در تابستان برگزار می‌شود و به عنوان سرمایه بزرگی برای آمازون تبدیل شده است. سرمایه ناشی از این رویداد که در سال ۲۰۱۹ برگزار شده بود، حدود ۷ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

اما مانند بسیاری از فروشندگان آنلاین، آمازون همگام با تقاضای مشتری برای تحویل محصول در خانه در طول همه‌گیری، دارای چالش‌هایی است. در ماه مارس، این کمپانی اعلام کرد که محموله کالاهای اساسی مانند لوازم پزشکی و کالاهای خانگی را به طور موقت اولویت‌بندی می‌کند تا در انجام سفارشات کمک کرده باشد.

شرکت آمازون همچنین در مورد نحوه برخورد با کارکنان در طول همه‌گیری ویروس کرونا، با توقف کار و شکایت گسترده از کارکنان انبار، اظهار داشته است که این شرکت به اندازه کافی برای محافظت از آن‌ها در برابر ویروس اقدام نکرده است.

آمازون در ماه گذشته، درباره درآمد سه ماهه اول خود اینچنین اظهار کرده است که انتظار دارد حداقل ۴ میلیارد دلار صرف هزینه‌های مربوط به ویروس کرونا کند. این شرکت ۴ میلیارد دلار درآمد عملیاتی برای این سه ماه و فروش خالص ۷۵.۵ میلیارد دلار گزارش کرده است.

گزارش‌ها در ماه پیش مبنی بر این است که شرکت آمازون قصد داشت مراسم پرایم دی را حداقل تا ماه اوت به تاخیر بیاندازد. به گزارش خبرگزاری رویترز، انتظار می‌رود شرکت ۱۰۰ میلیون دلار از دستگاه‌های اضافی خود را که احتمالا مجبور به فروش با تخفیف است، به دلیل تاخیر از دست بدهد.

سال گذشته، شرکت آمازون اظهار کرده بود که پرایم دی ۲۰۱۹، که در واقع دو روز، ۲۴ و ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۸ (۱۵ و ۱۶ ژوئیه) بود، بزرگترین رویداد خرید در تاریخ این شرکت بود. آمازون همچنین گفته است که دو روز مراسم پرایم دی ۲۰۱۹، بزرگ‌ترین روزهای ثبت‌نام اعضا بوده است. سخنگوی آمازون نیز اخیرا از اظهار نظر به سایت خبری The Verge خودداری کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید