شایعه: هوآوی پاییز گوشی منعطف ارزان‌تری را معرفی می‌کند - تکفارس 
شایعه: هوآوی پاییز گوشی منعطف ارزان‌تری را معرفی می‌کند - تکفارس 
شایعه: هوآوی پاییز گوشی منعطف ارزان‌تری را معرفی می‌کند - تکفارس 

شایعه: هوآوی پاییز گوشی منعطف ارزان‌تری را معرفی می‌کند

مجید مهرعلی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 10:00
شایعه: هوآوی پاییز گوشی منعطف ارزان‌تری را معرفی می‌کند - تکفارس 

گوشی‌های تاشو با نمایشگرهای منعطف هنوز عدد مجهول در معادلات بازار گوشی‌های هوشمند هستند. همان‌طور که می‌دانید نسل اول گوشی‌های منعطف از وجود برخی مشکلات رنج می‌برند و قیمت این مدل‌ها تقریبا بسیار بالا است و این‌ها، بخش عمده مشکلات این تکنولوژی است.

اینکه آیا گوشی‌های منعطف هیجان اولیه بازار را پشت سر گذاشته و بتوانند سهمی از بازار را مال خود کنند هنوز در پرده‌ای از ابهام است اما می‌توان از یک موضوع اطمینان داشت با ورود هر محصول جدید، قیمت‌ها کاهش خواهد یافت. گوشی  جدید هوآوی نیز از این قاعده پیروی خواهد کرد.

با استناد به رز یانگ (Rose Young) مدیر ارشد DSCC، هوآوی در پاییز امسال در کنار سری جدید میت ۴۰، مدل گوشی منعطف ارزان قیمت‌تر خود را نیز معرفی خواهد کرد. رز یانگ در یک مصاحبه در یوتیوب با گرگلز تی‌وی (GregglesTV) این‌طور بیان کرد که این شرکت چینی در حال کار بر روی یک مدل گوشی منعطف مدل اینفولدینگ (IN-Folding) است. طراحی گوشی یادشده ترکیبی از دو مدل منعطف قبلی شرکت، میت X و میت Xs خواهد بود.

رز یانگ افزود:

ما انتظار داریم هوآوی از عهده کار روی دو مدل گوشی منعطف مدل اینفولدینگ (IN-Folding) و مدل کلامشل (Clamshell) به طور همزمان برآید و ما فکر می‌کنیم راه‌حلی که هوآوی در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند، استفاده از یک شیشه فوق باریک برای مدل کلامشل است. ما همچنین انتظار داریم هوآوی بتواند در اواخر امسال یک مدل گوشی اینفولدینگ نیز آماده کند که دارای قیمتی رقابتی باشد.

با استناد به ساپلای چین سورسز (Supply Chain sources) هوآوی در حال حاضر حدود پانصد هزار عدد از مدل گوشی منعطف یادشده را سفارش داده است. اینکه «قیمت رقابتی» به چه معنی است کاملا واضح نیست. هوآوی میت Xs قیمتی حدود ۲۷۰۰ دلار داشت پس اگر دستگاه جدید با قیمتی حدود ۲۰۰۰ دلار عرضه گردد نیز بسیار ارزان قیمت‌تر به‌حساب خواهد آمد.

به گفته رز یانگ رونمایی رسمی از گوشی منعطف جدید هوآوی برای ماه سپتامبر یا اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید