اینتل از سریع‌ترین پردازنده‌ی گیمینگ رونمایی کرد - تکفارس 
اینتل از سریع‌ترین پردازنده‌ی گیمینگ رونمایی کرد - تکفارس 
اینتل از سریع‌ترین پردازنده‌ی گیمینگ رونمایی کرد - تکفارس 

اینتل از سریع‌ترین پردازنده‌ی گیمینگ رونمایی کرد

محمد علی مشهدی جعفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 21:00
اینتل از سریع‌ترین پردازنده‌ی گیمینگ رونمایی کرد - تکفارس 

اینتل امروز از پردازنده‌های جدید دسکتاپ نسل دهمی خود با نام Core S-series رونمایی کرد. اینتل ادعا می‌کند که پردازنده‌ پرچمدار خود یعنی Core i9-10900K سریع‌ترین پردازنده‌ی گیمینگ در جهان است. Intel Core i9-10900K با ۱۰ هسته، ۲۰ رشته‌ی پردازشی، حافظه DDR4-2933 و حداکثر ۵٫۳ گیگاهرتز با تقویت سرعت حرارتی Intel ارائه می‌شود.

ویژگی‌های اصلی پردازنده‌های دسکتاپ سری Intel Core S:

  • افزایش سرعت حرارتی اینتل: گیمر‌ها و تولیدگنندگان فرصت استفاده از افزایش خودکار حجم پردازش در یک یا چند هسته تا ۵٫۳ گیگاهرتز را پیدا می‌کنند.
  • فناوری هایپرتردینگ (Hyperthreading) اینتل: این فناوری در تمامی پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل، از Core i9 تا Core i3 وجود دارد.
  • اورکلاک پیشرفته‌ی هسته و حافظه: کنترل نهایی را در هنگام اورکلاک کردن پردازنده و اجزای کلیدی سیستم خود با ویژگی‌های فعال شده توسط پردازنده‌های جدید و نسل دهمی اینتل، به دست آورید.
  • اتصال اترنت I255 اینتل: اکنون در پلتفرم نسل دهمی اینتل موجود است؛ اتصال‌دهنده‌ی اترنت I255 اینتل با سرعت ۲٫۵ گیگابایتی، بیش از دو برابر سرعت ۱ گیگابایتی را در کابل‌کشی‌های موجود ارائه می‌دهد.
  • وا‌ی‌فای ۶ AX201 اینتل: اکنون در پردازنده‌های دسکتاپ نسل دهمی اینتل به کار رفته است. گیم‌پلی پاسخگو، تقریباً سه برابر بارگیری سریع‌تر و اتصالات قابل اطمینان‌تر را ارائه می‌دهد. با داشتن آزادی و انعطاف‌پذیری در بازی و تولید محتوا در هرجای خانه یا محل کار، بهترین اتصال را در نوع خود ارائه می دهد.

 

پردازنده‌های دسکتاپ سری Core S اینتل، از ماه می در سراسر جهان در دسترس خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید