شیائومی ردمی نوت ۹ به زودی رونمایی می‌شود - تکفارس 
شیائومی ردمی نوت ۹ به زودی رونمایی می‌شود - تکفارس 
شیائومی ردمی نوت ۹ به زودی رونمایی می‌شود - تکفارس 

شیائومی ردمی نوت ۹ به زودی رونمایی می‌شود

فاطمه آهنگریان
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 12:30
شیائومی ردمی نوت ۹ به زودی رونمایی می‌شود - تکفارس 

شیائومی در کانال‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که گوشی‌های جدیدی از سری ردمی نوت ۹ به زودی رونمایی خواهند شد. بر این اساس، گوشی‌های گفته شده قرار است در جریان یک رویداد آنلاین که در تاریخ ۳۰ آوریل، ساعت ۲۰:۰۰ به وقت گرینویچ برگزار خواهد شد، معرفی شوند.

در اطلاعیه این کمپانی، مشخص نشده است که دقیقا چه دستگاه‌هایی قرار است در رویداد این شرکت معرفی شوند و تنها به عرضه محصولاتی از سری ردمی نوت ۹ اشاره شده است. این شرکت چینی در حال حاضر گوشی‌های ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس را در برخی بازار‌های منتخب به فروش می‌رساند. در سطح جهانی نیز گوشی ردمی نوت ۹S در دسترس قرار گرفته است که در واقع مشخصات یکسانی با مدل پرو دارد. اما هنوز خبری از نسخه جهانی پرو مکس نیست؛ شاید در مراسم آینده این شرکت، خبر‌های بیشتری درباره این مدل بشنویم.

هم‌چنین شایعاتی درباره ردمی ۱۰X به گوش می‌رسد که ظاهرا یک گوشی هوشمند میان‌رده خواهد بود و احتمالا با نام ردمی نوت ۹ در بازار‌های جهانی به فروش خواهد رسید. گمان می‌رود شیائومی از این گوشی جدید به همراه سایر محصولات سری ردمی نوت ۹ که پیش از این به طور محدود عرضه شده‌اند، در ۳۰ آوریل ۲۰۲۰ به صورت رسمی رونمایی می‌کند.

در اطلاعیه اخیر شیائومی عبارت «سایر محصولات عالی» هم به چشم می‌خورد که می‌تواند به عرضه لوازم جانبی جدید به همراه گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت، اشاره داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید