اپل آیفون ۹ در وب‌سایت JD.com لیست شد - تکفارس 
اپل آیفون ۹ در وب‌سایت JD.com لیست شد - تکفارس 
اپل آیفون ۹ در وب‌سایت JD.com لیست شد - تکفارس 

اپل آیفون ۹ در وب‌سایت JD.com لیست شد

مهرداد میرشاهی
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - 13:59
اپل آیفون ۹ در وب‌سایت JD.com لیست شد - تکفارس 

جدیدترین گوشی هوشمند شرکت اپل یعنی آیفون SE یا همانطور که قبلاً گفته می‌شد، آیفون ۹، قرار بود طی ماه مارس گذشته به صورت رسمی معرفی شود اما پاندمی ویروس کرونا به تغییر برنامه‌های غول دنیای تکنولوژی منجر شد. اینک اما، گفته می‌شود که قرار است روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه (۱۵ آوریل) از این گوشی رسماً رونمایی شود.

این شایعه در حال حاضر قوت بیشتری گرفته چراکه به تازگی صفحه مخصوص گوشی آیفون ۹ در وب‌سایت رسمی خرده‌فروشِ چینی JD راه‌اندازی شده است. نکته جالب اینجاست که این صفحه از این گوشی با نام آیفون ۹ یاد می‌کند؛ این در حالی‌ست که اکثر گزارش‌ها به این موضوع اشاره دارند که جانشین آیفون SE اپل با نام آیفون SE نسخه ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

متاسفانه این صفحه محصول به مشخصات فنی این گوشی اشاره‌ای نمی‌کند (جز این موارد: عدم پشتیبانی از اتصال ۵G و استفاده از اتصال‌دهنده لایتنینگ) و همینطور، هیچ تاریخ عرضه دقیقی برای آن مشخص نشده است. با این حال، این موضوع نشان می‌دهد که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد.

آیفون SE نسخه ۲۰۲۰ در اصل نسخه بازسازی شده آیفون ۸ با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (با حاشیه‌های معروف سال ۲۰۲۰)، دکمه خانه Touch ID، چیپست اپل A13 بایونیک، دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته در قسمت پشتی دستگاه و قیمتی معادل ۳۹۹ دلار، محسوب می‌شود.

علاوه بر این، به تازگی شایعه شده است که اپل خود را برای عرضه یک آیفون ۹ پلاس ۵٫۵ اینچی آماده می‌کند که یادآور سال طلایی ۲۰۱۷ خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید