شایعه: آیفون ۹ روز ۲۷ فروردین معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: آیفون ۹ روز ۲۷ فروردین معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: آیفون ۹ روز ۲۷ فروردین معرفی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: آیفون ۹ روز ۲۷ فروردین معرفی خواهد شد

مهرداد میرشاهی
۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - 13:13
شایعه: آیفون ۹ روز ۲۷ فروردین معرفی خواهد شد - تکفارس 

مدت‌هاست که شایعات و گزارش‌های مختلفی پیرامون گوشی آیفون ۹ اپل – جانشین گوشی هوشمند آیفون SE که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد – منتشر می‌شود اما به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده است که به تاریخ معرفی رسمی این گوشی اشاره دارد. طی چند هفته گذشته برخی تحلیلگران و فعالان این صنعت خبر از تاخیر احتمالی عرضه این گوشی به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا دادند اما به نظر می‌رسد که اپل همچنان مصمم به معرفی و عرضه آیفون ۹ یا آیفون SE 2 است.

بر اساس گزارشی جدید، اخیراً اپل اقدام به برگزاری یک جلسه داخلی کرده که نتیجه این جلسه این بوده است که آیفون ۹ روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه (۱۵ آوریل) به صورت رسمی معرفی گردد. علاوه بر این، روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه (۲۲ آوریل) نیز شاهد در دسترس قرار گرفتن این گوشی باشیم. هنوز مشخص نیست که آیا رونمایی از آیفون ۹ در قالب یک کنفرانس آنلاین صورت خواهد گرفت یا اپل تنها به انتشار یک بیانیه مطبوعاتی اقدام خواهد کرد.

گفتنی‌ست احتمالاً گوشی هوشمند آیفون ۹ قیمتی بین ۳۴۹ تا ۳۹۹ دلار داشته باشد و رقیب جدید و مهمی برای گوشی‌های میان‌رده باشد. از نظر طراحی، انتظار تغییرات گسترده‌ای در نسل جدید گوشی‌های آیفون SE خواهیم داشت؛ پیش‌بینی می‌شود اپل برای آیفون ۹ از نمایشگری با حاشیه‌های ضخیم و فیزیکی و همچنین سنسور Touch ID در قسمت جلویی و زیر نمایشگر استفاده کند.

از آنجایی که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان به یک پاندمی تبدیل شده، احتمال تغییر برنامه‌های اپل طی روزهای آینده وجود دارد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود اگر شرکت اپل از جدیدترین نسل گوشی‌های آیفون SE رونمایی کند، گوگل نیز برای از دست ندادن قافیه و بازیگر اصلی خود در بازار گوشی‌های میان‌رده، از پیکسل ۴a پرده‌برداری کند. باید دید سرانجام چه زمانی شاهد معرفی رسمی گوشی‌های میان‌رده اپل و گوگل خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید