تصاویر مطبوعاتی وان پلاس ۸ لو رفت - تکفارس 
تصاویر مطبوعاتی وان پلاس ۸ لو رفت - تکفارس 
تصاویر مطبوعاتی وان پلاس ۸ لو رفت - تکفارس 

تصاویر مطبوعاتی وان پلاس ۸ لو رفت

افشین نوری
۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - 11:30
تصاویر مطبوعاتی وان پلاس ۸ لو رفت - تکفارس 

به‌تازگی تصاویر جدیدی از گوشی وان پلاس ۸ معمولی فاش شده است. پیش از این، رندرهایی از رنگ مشکی این گوشی لو رفته بود و حالا ما شاهد دو رنگ دیگر نارنجی گرادیانی و سبز برای آن هستیم.

رنگ گرادیانی جدید، واقعا زیبا و چشم‌نواز است و رنگ‌های آن از ارغوانی به نارنجی تغییر می‌کند. این یکی از بهترین رنگ‌های گوشی‌های وان پلاس است که به‌طور سنتی دارای رنگ‌های کمتر براق هستند.

رنگ سبز نیز اخیرا در رندرهای وان پلاس ۸ پرو دیده شده بود که نشان می‌دهد هر دو نسخه پرو و استاندارد احتمالا با این رنگ عرضه خواهند شد. رنگ سوم، مشکی است که به نظر می‌رسد برخلاف دو رنگ دیگر دارای پرداخت صیقلی انعکاسی است.

براساس شایعات اخیر، وان پلاس ۸ دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز خواهد بود و یک هول پانچ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

وان پلاس ۸ مجهز به چیپست پرچمدار اسنپ‌دراگون ۸۶۵، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه خواهد بود. انرژی این گوشی را یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۳۰ وات Warp Charge تامین خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که وان پلاس، فناوری شارژ بی‌سیم و استاندارد IP را برای وان پلاس ۸ معمولی ارائه نخواهد کرد و این قابلیت‌ها فقط روی مدل پرو قابل دسترس خواهند بود. انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید سری وان پلاس ۸ در تاریخ ۲۵ فروردین (۱۵ آوریل) معرفی شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید