کمک ۶ میلیون دلاری اینتل برای مقابله با کرونا - تکفارس 
کمک ۶ میلیون دلاری اینتل برای مقابله با کرونا - تکفارس 
کمک ۶ میلیون دلاری اینتل برای مقابله با کرونا - تکفارس 

کمک ۶ میلیون دلاری اینتل برای مقابله با کرونا

فرزاد اسرافیلی
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - 13:55
کمک ۶ میلیون دلاری اینتل برای مقابله با کرونا - تکفارس 

اینتل تلاش های خود را برای کمک به مبارزه با شیوع ویروس کرونا افزایش داده است. چند روز پیش بود که این شرکت اعلام کرد ۱ میلیون اقلام حفاظتی را به کارمندان مراقبت‌های بهداشتی اهدا خواهد کرد.

حال اینتل اعلام کرده است که این شرکت ۶ میلیون دلار دیگر برای کمک به تلاش برای شکست بیماری کرونا اهدا خواهد کرد. از این مبلغ ۴ میلیون دلار برای حمایت از تلاش‌های برای مقابله با ویروس کرونا در جوامعی که این شرکت حضور قابل توجهی دارد، اختصاص می‌یابد. این شرکت فرصت ویژه تطابق را برای کارمندان تمام وقت و پاره وقت و بازنشستگان ایالات متحده به مبلغ ۲ میلیون دلار برای تلاش‌های امدادی در اطراف اماکن اصلی اینتل ارائه خواهد داد.

بنیاد اینتل متعهد به بهبود زندگی در سراسر جهان و حمایت از جوامع در مواقع بحران‌های جهانی و بلایای طبیعی است.

۴ میلیون دلار به جوامع و سازمانهایی اهدا خواهد شد که بر امنیت غذایی، پناهگاه، تجهیزات پزشکی و پشتیبانی از مشاغل کوچک توجه دارند و برای آنها تلاش می‌کنند. کمک‌های مربوط به تطابق برای سازمان‌های استراتژیک منحصر به فرد سایت اصلی اینتل اختصاص خواهد یافت. این سازمان‌ها از قبل توسط شرکت اینتل شناسایی شده‌اند. مناطق اهدای این کمک‌ها در ایالات متحده شامل آریزونا، کالیفرنیا، ماساچوست، نیومکزیکو، اورگان و تگزاس است. در سطح بین المللی نیز این کمک‌ها شامل کشورهای کاستاریکا، هند، ایرلند، اسرائیل، مالزی، مکزیک و ویتنام است.

اینتل تنها شرکتی نیست که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کند. اخیرا، مایکروسافت اعلام کرد تیم جهانی زنجیره تأمین این شرکت، تجهیزات موردنیاز که شامل لوازم حفاظتی، تب سنج و موارد دیگر است را برای مقابله با کرونا تهیه کرده است. همچنین اپل و فیسبوک میلیون‌ها ماسک به کارمندان مراقبت‌های بهداشتی در ایالات متحده و اروپا اهدا کرده‌اند و شرکت‌های Razer ،Tesla و SpaceX خطوط مونتاژ تولید خود را به ترتیب برای تولید ماسک‌های جراحی و دستگاه‌های تنفسی تغییر داده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید