مدیرعامل آمازون در نامه‌ای سرگشاده‌ از کارمندان خود قدردانی کرد - تکفارس 
مدیرعامل آمازون در نامه‌ای سرگشاده‌ از کارمندان خود قدردانی کرد - تکفارس 
مدیرعامل آمازون در نامه‌ای سرگشاده‌ از کارمندان خود قدردانی کرد - تکفارس 

مدیرعامل آمازون در نامه‌ای سرگشاده‌ از کارمندان خود قدردانی کرد

علی نصرتی
۴ فروردین ۱۳۹۹ - 08:32
مدیرعامل آمازون در نامه‌ای سرگشاده‌ از کارمندان خود قدردانی کرد - تکفارس 

مدیرعامل و بنیانگذار آمازون، جف بزوس (Jeff Bezos)، روز شنبه با انتشار نامه‌ای سرگشاده ضمن تشکر از کارمندان خود به خاطر کار در جریان بحران ویروس کرونا، حمایت خود را از آنجا که بسیاری از کارگران این شرکت برای کمک‌های بیشتر از طرف آمازون به خودشان صحبت کرده‌ بودند، ارائه داد.

صدها هزار نفر از کارگران انبار این غول تجارت الکترونیکی به همراه رانندگان توزیع کالای این شرکت، در تلاشند تا بسته‌های میلیون‌ها مشتری که به آن‌ها گفته می‌شود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در خانه بمانند،را به دستشان برسانند.

بزوس در وبلاگ شرکت آمازون با ارائه اولین بیانیه عمومی طولانی خود در این وضعیت گفت:

ما خدمات اساسی را در همه جا به ویژه برای سالمندان و افراد آسیب‌پذیر ارائه می‌دهیم. مردم به ما وابسته هستند.

وی خطاب به کارمندان آمازون ادامه داد:

من در سپاس‌گزار بودن از کارهایی که انجام می‌دهید تنها نیستم. تلاش‌های شما در بالاترین سطح دولت مشاهده می‌شود، و رئیس‌جمهور ترامپ نیز در اوایل هفته جاری کمال تشکر را از تیم خدمات‌رسانی ما داشت.

اظهارات بزوس در حالی صورت می‌گیرد که کارمندان وی، حامیان آن‌ها و چهار سناتور آمریکایی از این شرکت خواستند تا برای حمایت از این کارگران که قادر به کار در خانه در هنگام شیوع بیماری کرونا نیستند، اقدامات حمایتی بیشتری انجام دهد. این افراد گفته‌اند که این شرکت با عدم وضع مقررات سختگیرانه بهداشتی، کارمندان و مشتریان بالقوه خود را در معرض آسیب قرار داده است. بسیاری از آن‌ها خواستار مرخصی بیشتر برای کارگران شده‌اند.

این نگرانی‌ها در هفته جاری ضرورت بیشتری پیدا کردند جایی که آمازون اولین مورد ابتلا به بیماری COVID-19 تأیید شده خود را در یک انبار در ایالات متحده فاش کرد و بزوس را مجبور به تعطیلی موقت تأسیسات کوئینز شهر نیویورک ساخت.

بزوس خاطرنشان کرد:

شرکت وی سفارش خرید میلیون‌ها ماسک صورت برای کارمندان و پیمانکاران خود را صادر کرده است، اما تعداد کمی از این سفارش‌ها به دست آن‌ها رسیده است. و با توجه به اینکه یافتن ماسک در سرتاسر جهان، سخت است، دولت‌ها خودشان منابع تامین این‌گونه تجهیزات را برای کارمندان نظام و سیستم پزشکی کنترل می‌کنند.

بزوس گفت که آمازون در حال حاضر پروتکل‌های بهداشتی جدید زیادی از جمله افزایش تمیزکاری در مراکز  و انبار‌ها را تحقق بخشیده است. وی برای جایگزینی افرادی که مرخصی گرفته‌اند نیز به راه‌حلی دست‌یافته است، زیرا این شرکت در این هفته اعلام کرد قصد دارد ۱۰۰,۰۰۰ کارمند دیگر آمریکایی را برای مدیریت سفارش‌های جدید استخدام کند.

وی در مورد پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی آمازون گفت:

ما هر روز با [کارمندان] ملاقات می‌کنیم، تلاش می‌کنیم تا روش‌های اضافی برای بهبود این اقدامات را شناسایی کنیم. همچنین من می‌خواهم بدانید که آمازون به وظیفه خود ادامه خواهد داد، و ما در راه یافتن فرصت‌های جدید برای کمک متوقف نمی‌شویم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید