ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره کرونا آغاز شد - تکفارس 
ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره کرونا آغاز شد - تکفارس 
ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره کرونا آغاز شد - تکفارس 

ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره کرونا آغاز شد

محمدرضا داوری
۶ اسفند ۱۳۹۸ - 12:01
ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره کرونا آغاز شد - تکفارس 

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شروع ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی و هشدار درباره کرونا با عنوان وزارت بهداشت اطلاع داد.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت:

ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی برای آگاهی بخشی و هشدار در مورد ‎کرونا به تلفن همراه شهروندان با عنوان وزارت بهداشت از امروز آغاز شده است. محتوای این پیام‌ها از سوی وزارت بهداشت تهیه می‌شود.

این اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از آن که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در خصوص هماهنگی های لازم جهت ارسال پیامک‌های آموزشی توسط اپراتورهای تلفن همراه به تمامی شماره های همراه موجود در کشور، اتفاق افتاد.

دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نامه خطاب به محمد جواد آذری جهرمی نوشت:

همان گونه که مستحضرید با توجه به اهمیت پیشگیری در ابتلا و شیوع ویروس کرونا، نیاز به اطلاع‌رسانی جامع و کامل آحاد جامعه در زمینه روش های پیشگیری و رعایت بهداشت فردی و عمومی وجود دارد. لذا به این منظور و جلوگیری از نشر اخبار کاذب و توصیه های غیر علمی لازم است کلیه موارد آموزشی و اطلاع‌رسانی از طریق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری و هماهنگی سایر وزارتخانه ها صورت پذیرد.

وی در ادامه این نامه افزود:

در این راستا پیامک های آموزشی به صورت فایل پیوست تهیه گردیده که باید در اسرع وقت و به صورت دوره ای توسط شرکت های اپراتور تلفن همراه به کلیه شماره های همراه موجود در کشور ارسال گردد. خواهشمند است دستور فرمایید هماهنگی ها و اقدامات لازم در این زمینه هرچه سریعتر صورت پذیرد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید