وان پلاس ۸ پرو در رنگ بنفش در دسترس عموم قرار می‌گیرد - تکفارس 
وان پلاس ۸ پرو در رنگ بنفش در دسترس عموم قرار می‌گیرد - تکفارس 
وان پلاس ۸ پرو در رنگ بنفش در دسترس عموم قرار می‌گیرد - تکفارس 

وان پلاس ۸ پرو در رنگ بنفش در دسترس عموم قرار می‌گیرد

علی نصرتی
۶ اسفند ۱۳۹۸ - 14:19
وان پلاس ۸ پرو در رنگ بنفش در دسترس عموم قرار می‌گیرد - تکفارس 

تاکنون اطلاعات زیادی از وان پلاس ۸ پرو منتشر شده است ولی با این حال، مواردی وجود دارند که می‌تواند آن را برای ما خاص کند. وان پلاس ۸ پرو اولین گوشی هوشمند شرکت وان پلاس است که دارای رتبه‌بندی IP است‌، بدین معنا که آسیب ناشی از آب و گرد و غبار تحت ضمانت قرار می‌گیرد‌. علاوه بر این‌، این گوشی اولین تلفن همراه شرکت مربوطه خواهد بود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

ویژگی خاص دیگری که گوشی وان پلاس ۸ پرو با توجه به تصویر منتشر شده از آن دارد‌، عرضه آن در رنگ بنفش است. انتظار می‌رود که در کنار رنگ بنفش‌، وان پلاس ۸ پرو در رنگ سبز نیز تولید گردد‌‌ این ویژگی باعث تمایز این گوشی می‌شود زیرا اگر این مهم درست باشد‌، اولین بار است که رنگ‌های سبز و بنفش در یک تلفن وان پلاس دیده می‌شود.

با توجه به خبر‌های قبلی‌، وان پلاس ۸ پرو از طراحی دوربین حفره‌دار استفاده می‌کند‌، که شبیه به گوشی موجود در سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ است. همچنین این گوشی مانند نسل قبلی خود دارای لبه‌های خمیده خواهد بود و اندازه صفحه نمایشگر  آن به ۶٫۶۵ اینچ می رسد‌؛ کمی بزرگتر از پنل ۶٫۵ اینچی در وان پلاس ۸.

وان پلاس ۸ و ۸ پرو از اتصال ۵G نیز پشتیبانی می‌کنند. هر دو از پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه رم ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 بهره می‌برند و در سه گزینه ذخیره سازی  ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت موجود هستند. گفته می‌شود وان پلاس ۸ پرو باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با تکنولوژی شارژ سریع ۳۵ واتی دارد.

شرکت وان پلاس در حال آماده سازی برای رویداد آینده راه‌اندازی تلفن‌های هوشمند خود است‌ که گفته می‌شود در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل برگزار می‌گردد. در این رویداد وان پلاس از سه تلفن هوشمند وان پلاس ۸‌، ۸ پرو و نسخه مقرون به صرفه آن‌ها یعنی وان پلاس ۸ لایت رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید