سامسونگ می‌گوید همه دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ فروخته شده‌اند - تکفارس 
سامسونگ می‌گوید همه دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ فروخته شده‌اند - تکفارس 
سامسونگ می‌گوید همه دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ فروخته شده‌اند - تکفارس 

سامسونگ می‌گوید همه دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ فروخته شده‌اند

افشین نوری
۱ اسفند ۱۳۹۸ - 15:30
سامسونگ می‌گوید همه دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ فروخته شده‌اند - تکفارس 

هفته پیش معرفی گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ باعث شد تا این دستگاه بلافاصله در صدر همه اخبار قرار بگیرد. البته تعدادی از کانال‌های یوتیوبی با بررسی این دستگاه گفتند که سامسونگ چیزی در مورد وجود یک لایه پوشش پلاستیکی بر روی نمایشگر شیشه آن نگفته است. اما این شایعه‌پراکنی‌ها مانع از خرید این گوشی ۱۳۸۰ دلاری توسط مشتریان نشد.

به گفته سامسونگ، حالا همه دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ فروخته شده‌اند. این شرکت از اعلام تعداد دقیق دستگاه‌های فروخته شده طفره رفت، اما گفت که سری بعدی عرضه این دستگاه از روز جمعه این هفته آغاز خواهد شد. گلکسی زد فلیپ اولین گوشی تاشویی است که با نمایشگر شیشه نازک با لایه‌ای از پوشش پلاستیک به فروش می‌رسد. سامسونگ در مورد شبهاتی که کانال یوتیوب JerryRigEverything درباره شیشه نبودن نمایشگر این گوشی ایجاد کرده بود گفت که همه این اخبار جعلی است و خراش برداشتن پوشش پلاستیکی نمایشگر زد فلیپ، یک چیز طبیعی است. سامسونگ گفته است که در صورت خراب شدن نمایشگر  این گوشی، آن را با دریافت ۱۱۹ دلار تعویض خواهد کرد.

سامسونگ بعد از عرضه گلکسی زد فلیپ گفت:

واکنش مشتریان به گلکسی زد فلیپ واقعا فوق‌العاده و فراتر از انتظارات ما بود. همه دستگاه‌های این گوشی به طور آنلاین به فروش رفته‌اند و هم اکنون تعداد محدودی از آن در فروشگاه‌ها باقی مانده است. همچنین نسخه تام براون این گوشی هم به طور کامل فروخته شده است.

روز جمعه ۲۱ فوریه روز بزرگی برای طرفداران گلکسی خواهد بود. ما در این روز پیش‌سفارش‌های گلکسی اس۲۰ را برای کسانی که به دنبال یک گوشی ۵G و پیشرفته‌ترین سنسور دوربین سامسونگ هستند باز خواهیم کرد. ما در آن تاریخ همچنین برای بار دوم تعدادی از دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ را به صورت آنلاین عرضه خواهیم کرد.

سامسونگ با گلکسی زد فلیپ، مرزهای گوشی‌های تاشو را به سمت جلو هل داده است. این گوشی مطمئنا کامل نیست، اما نمی‌توان آن را به راحتی نادیده گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید