سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا رسما معرفی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا رسما معرفی شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا رسما معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا رسما معرفی شد

امیر عسگری
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 00:59
سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا رسما معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ اس۲۰ اولترا اولین گوشی پرچمدار سامسونگ در کلاس جدید است و چندین قابلیت جدید برای سری گلکسی به ارمغان آورده است. دوربین اصلی دارای سنسور بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی است و با استفاده از تکنولوژی پیکسلی ۹ در ۱ می‌تواند تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسلی ۲٫۴ میکرومتر را تهیه کند که برای شرایط کم نور می‌تواند کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. این دوربین دارای لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.8 است. با استفاده از این گوشی می‌توانید ویدیوهایی با کیفیت ۸K ضبط کنید و آنها را در یوتیوب آپلود کنید و یا در تلویزیون‌های ۸K به اشتراک بگذارید. با کمک فناوری Super Steady 2.0 سامسونگ وعده فیلمبرداری حرفه‌ای را داده است.

سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا رسما معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ در دوربین تله‌فوتو از لنز پریسکوپی استفاده کرده است. سنسور استفاده شده در این دوربین ۴۸ مگاپیکسل است و دارای زوم هیبرید ۱۰ برابر و زوم ۱۰۰ برابری سوپر رزولوشن (Super Resolution Zoom) می‌باشد و از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور تشخیص عمق نیز در این گوشی وجود دارد. با استفاده از ویژگی Single Take تصویر توسط تمامی دوربین‌ها ثبت می‌شود و با استفاده از هوش مصنوعی بهترین تصویر را به شما پیشنهاد می‌دهد.

قدم بزرگ بعدی سامسونگ استفاده از دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل است. با استفاده از فناوری ادغام پیکسل‌ها تصاویر ۱۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۴ میکرومتری ثبت می‌شوند. این ویژگی کیفیت تصاویر ثبت شده این گوشی را نسبت به گوشی‌های اس۲۰ و اس۲۰ پلاس که از دوربین ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، افزایش می‌دهد. این وضوح بیشترین حدی است که تاکنون در دوربین‌های سلفی بوده است. گلکسی اس۲۰ اولترا دارای باتری بزرگ ۵۰۰۰mAh است و از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند، اما سامسونگ آداپتور ۲۵ واتی را همراه گوشی عرضه کرده است و آداپتور ۴۵ واتی را به صورت جداگانه می‌توانید تهیه کنید. شارژ بی‌سیم گوشی نیز ۱۵ واتی است.

سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا رسما معرفی شد - تکفارس 

این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۹ اینچی داینامیک آمولد است. پنل این گوشی دارای وضوح +۱۴۴۰p و گواهینامه +HDR10 می‌باشد. ضمن اینکه سنسور اولترا سونیک تشخیص اثر انگشت نیر دز زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. همانند دو گوشی دیگر سری اس۲۰، صفحه نمایش اس۲۰ اولترا نیز دارای نرخ تازه‌سازی صفحه ۱۲۰ هرتز و نرخ لمس ۲۴۰ هرتز می‌باشد. نسخه پریمیوم گلکسی اس۲۰ اولترا دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه دیگر نیز دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. ضمنا این گوشی از حافظه خارجی تا ۱ ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند.پیش خرید گوشی از امروز شروع شده است و نسخه پایه ۱۴۰۰ دلار و نسخه پریمیوم ۱۵۵۰ یورو قیمت دارند. گوشی در نسخه‌های ۴G و ۵G و در رنگ‌های خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد. گوشی‌های پیش‌فروش شده همراه با گلکسی بادز پلاس از اوایل ماه مارس به دست مشتریان خواهند رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید