راه‌های جدید کسب سامسونگ ریواردز پوینتز برای گیمرها - تکفارس 
راه‌های جدید کسب سامسونگ ریواردز پوینتز برای گیمرها - تکفارس 

راه‌های جدید کسب سامسونگ ریواردز پوینتز برای گیمرها

مجید مهرعلی
۱۰ تیر ۱۳۹۹ - 20:30
راه‌های جدید کسب سامسونگ ریواردز پوینتز برای گیمرها - تکفارس 

از زمانی که گلکسی نوت ۹ به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شد که به کاربران اجازه می‌داد بازی فروتنایت (Fortnite) را تجربه کنند مشخص بود که سامسونگ حساب ویژه‌ای روی موبایل گیمینگ باز کرده است.

حال جدیدترین ترفند این شرکت کره‌ای برای پیشرفت در بازار بازی موبایل چیزی به نام سامسونگ ریواردز پوینتز (Sansung Rewards Points) است. کاربران دوستدار گیم می‌توانند از طریق‌ راه‌های جدیدی که سامسونگ مهیا کرده است روی دستگاه گلکسی خود این پوینتزها را به‌دست‌ آورند.

اگر شما صاحب یک دستگاه گلکسی باشید، می‌توانید سامسونگ ریواردز پویتز را از طریق بسیاری از بازی‌های لیست شده در گلکسی استور (Galaxy Store) به‌دست آورید و یا آنها را برای دیگر بازی‌ها خرج کنید.  اول از همه باید به عضویت برنامه سامسونگ ریوارز درآیید که باعث می‌شود به ازای هر یک دلاری که در گلکسی استور خرج می‌کنید، ۳ امتیاز به شما تعلق گیرد. البته اولین باری که در سامسونگ ریواردز عضو شوید، شما ۱۰ دلار دریافت خواهید کرد.

علاوه بر موارد فوق، بازی‌بازان می‌توانند سامسونگ ریواردزهای خود را برای استفاده از باز‌ی‌های جدید گلکسی استور خرج کنند. سامسونگ مدعی است که «هرچه بیشتر بازی کنید، بیشتر امتیاز به‌دست خواهید آورد». اما بهتر بود که سامسونگ می‌گفت: هرچه بیشتر خرج کنید، بیشتر امتیاز خواهید گرفت.

به هر حال اگر اهل پول خرج کردن برای بازی‌های موبایلی هستید، می‌توانید مقداری پول در بازی‌های لیست شده در گلکسی استور خرج کنید. سپس می‌توانید سامسونگ ریواردز پوینتزهای به‌دست آورده را برای استفاده از دیگر محصولات سامسونگ مصرف کنید.

سامسونگ برای افزودن اشتیاق بیشتر، امتیازی که از خرید‌های درون‌برنامه‌ای در گلکسی استور به‌دست می‌آید را تا پایان ماه جولای دو برابر خواهد کرد. از آنجایی که در تابستان میزان استفاده از بازی‌های موبایلی افزایش می‌یابد، این شانس برای کاربران وجود دارد که با انجام خرید درون‌برنامه‌ای در بازی‌ها، جایزه‌ای هزار دلاری در سامسونگ ریواردز پوینتز برنده شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید