معرفی اپل آیفون ۹ / آیفون SE 2 در نیمه ماه مارس صورت خواهد گرفت - تکفارس 
معرفی اپل آیفون ۹ / آیفون SE 2 در نیمه ماه مارس صورت خواهد گرفت - تکفارس 
معرفی اپل آیفون ۹ / آیفون SE 2 در نیمه ماه مارس صورت خواهد گرفت - تکفارس 

معرفی اپل آیفون ۹ / آیفون SE 2 در نیمه ماه مارس صورت خواهد گرفت

مهرداد میرشاهی
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 13:35
معرفی اپل آیفون ۹ / آیفون SE 2 در نیمه ماه مارس صورت خواهد گرفت - تکفارس 

بر اساس اطلاعات فاش شده، شایعات و حدس و گمان‌های متعددی که تا این لحظه منتشر شده است، جانشین موردانتظار گوشی آیفون SE (محصول سال ۲۰۱۶ میلادی) در راه است و به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. تمام اطلاعات فاش شده به رونمایی از این محصول در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی اشاره دارد که البته هیچ تاریخ دقیق و مشخصی از آن اعلام نشده بود. با این حال، اخیراً گزارش جدیدی منتشر شده است که بازه زمانی معرفی آیفون ۹ / آیفون SE 2 را مشخص می‌کند. لازم به ذکر است که باز هم در این گزارش، به روز و تاریخ مشخصی اشاره نشده و تنها بازه زمانی رونمایی از آن مشخص شده است.

طبق گزارش جدیدی که از سوی منبع معتبر ایوان بلس ملقب به @evleaks منتشر شده، اپل برنامه دارد تا در نیمه ماه مارس میلادی از این محصول رونمایی کند. در مورد نام نهایی این گوشی سردرگمی‌های بسیاری وجود دارد. عده‌ای معتقدند که نسل بعدی آیفون SE با نام آیفون SE 2 عرضه خواهد شد و عده دیگری اعتقاد دارند این جانشین، آیفون ۹ نام خواهد گرفت. تاکنون رندرهای متعددی از این گوشی نیز منتشر شده است.

بیشتر شایعات قبلی به این موضوع اشاره داشتند که آیفون ۹ دستگاهی شبیه به آیفون ۸ است که با حاشیه‌های ضخیم (حداقل نسبت به این دوره) و دکمه فیزیکی خانه و Touch ID همراه خواهد بود. با این حال، گزارش دیگری کاملاً این اطلاعات را نقض می‌کند و خبر از وجود Face ID برروی صفحه گوشی می‌دهد. همانطور که پیشتر گفته شد، احتمالاً تا یک ماه دیگر شاهد معرفی رسمی این گوشی خواهیم بود و بالاخره از جزئیات قطعی و نهایی آن آگاه خواهیم شد.

پیش از آن اما، بد نیست بدانید که گوشی آیفون ۹ احتمالاً با پردازنده A13 بایونیک عرضه خواهد شد که پیشتر در آیفون ۱۱ از آن استفاده شده بود. احتمالاً این گوشی به حافظه رم ۳ گیگابایتی (۱ گیگابایت کمتر از آیفون ۱۱) و حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و همچنین دوربین عقب تکی مجهز خواهد بود. احتمالاً نسل جدید آیفون SE در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و قرمز عرضه خواهد شد. یکی از تحلیلگران معتقد است که قیمت این گوشی از ۳۹۹ دلار آغاز خواهد شد و بر حسب حافظه و دیگر مشخصات بیشتر خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید