فیس‌بوک ۲ میلیارد کاربر را وادار به بررسی تنظیمات حریم خصوصی خود می‌کند - تکفارس 
فیس‌بوک ۲ میلیارد کاربر را وادار به بررسی تنظیمات حریم خصوصی خود می‌کند - تکفارس 
فیس‌بوک ۲ میلیارد کاربر را وادار به بررسی تنظیمات حریم خصوصی خود می‌کند - تکفارس 

فیس‌بوک ۲ میلیارد کاربر را وادار به بررسی تنظیمات حریم خصوصی خود می‌کند

بهنام خدابخشی
۹ بهمن ۱۳۹۸ - 18:59
فیس‌بوک 2 میلیارد کاربر را وادار به بررسی تنظیمات حریم خصوصی خود می‌کند

توسعه‌ی سیستم محافظت از حریم‌ خصوصی قوی‌تر برای کاربران یکی از اهداف اصلی فیس‌بوک برای دهه‌ی آینده است. در همین زمینه، به منظور تجلیل از روز حفظ حریم خصوصی اطلاعات و داده‌ها، فیس‌بوک امروز برای چندمین‌بار اعلامیه‌ای را منتشر کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کنترل بیشتری بر روی داده‌ها و اطلاعات حریم خصوصی خود داشته باشند.

ابزار بررسی حریم خصوصی:

ابزار بروز شده‌ی بررسی حریم خصوصی فیسبوک به شما کمک می‌کند تا امنیت و کنترل حساب کاربری خود را بهبود بخشید، اکنون با بهره‌گیری از آن می‌توانید ببینید که چه کسی اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارید را می‌تواند مشاهده کند و نحوه‌ی استفاده از اطلاعاتتان را نظاره‌گر خواهید بود. امروز فیسبوک اعلام کرد که تقریبا ۲ میلیارد نفر را در سراسر جهان ترغیب خواهد کرد تا تنظیمات حریم خصوصی خود را بررسی کنند. این اعلان ظرف چند هفته‌ی آینده در بخش خبرهای حساب کاربری شما ظاهر خواهد شد.

ابزار فعالیت خارج از فیس‌بوک:

سال گذشته فیسبوک ابزار جدیدی را معرفی کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا فعالیت‌های خارج از فیس‌بوک خود را مشاهده و کنترل نمایید. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا خلاصه‌ی برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی را که اطلاعات مربوط به فعالیت شما را به فیس‌بوک ارسال می‌کنند، بررسی نمایید و همچنین می‌توانید تمامی آن اطلاعات را حذف کنید. ابزار فعالیت خارج از فیس‌بوک برای تمامی افراد هم‌اکنون در دسترس می‌باشد.

هشدارها برای ورود افراد شخص ثالث:

ورود به سیستم فیس‌بوک به شما این امکان را می‌دهد تا وارد برنامه‌ها و سایر سرویس‌ها شوید. اعلان‌های ورود به سیستم جدید هنگام استفاده از سیستم ورود به فیس‌بوک به منظور ورود به برنامه‌های شخص ثالث به شما هشدار خواهد داد تا بتوانید از نحوه‌ی استفاده از حساب‌ کاربری خود و ویرایش بخش تنظیمات مطلع گردید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید