گزارش: تاریخ عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس۱۱ فاش شد - تکفارس 
گزارش: تاریخ عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس۱۱ فاش شد - تکفارس 
گزارش: تاریخ عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس۱۱ فاش شد - تکفارس 

گزارش: تاریخ عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس۱۱ فاش شد

مهرداد میرشاهی
۶ دی ۱۳۹۸ - 17:30
گزارش: تاریخ عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس۱۱ فاش شد - تکفارس 

سال ۲۰۲۰ میلادی با عرضه محصولاتی جالب و موردانتظار، سال شلوغی برای شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. یکی از موردانتظارترین محصولاتی که این شرکت قصد دارد سال آینده میلادی روانه بازار کند، گوشی هوشمند گلکسی اس۱۱ نام دارد که در حال حاضر، تاریخ عرضه آن فاش شده است.

بر اساس اطلاعاتی که اخیراً از سوی Ice Universe منتشر شده، سامسونگ احتمالاً گوشی گلکسی اس۱۱ را در تاریخ سه شنبه ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) یا سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ (۱۸ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) روانه بازار خواهد کرد. بر اساس گفته‌های این منبع معتبر، احتمالاً ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) تاریخ عرضه نهایی این گوشی موردانتظار خواهد بود.

بر اساس رندرهایی که تاکنون از Galaxy S11 منتشر شده، سامسونگ قصد دارد در جدیدترین نسخه پرچمدار خود از طراحی حفره‌دار استفاده کند. اما این بار، این حفره در مرکز گوشی (بالا) قرار خواهد گرفت درست برخلاف گلکسی اس۱۰ که حفره دوربین سلفی در سمت راست و بالای نمایشگر دستگاه تعبیه شده بود. همین قضیه باعث می‌شود تا گلکسی اس۱۱ بیش از پیش به سری نوت ۱۰ سامسونگ شباهت پیدا کند. همچنین به احتمال زیاد، گلکسی اس۱۱ نیز مشابه با دیگر پرچمداران سامسونگ از نمایشگری خمیده بهره خواهد برد. با این حال، در اس۱۱، انحنای صفحه نمایش کمتر از چیزی‌ست که در گلکسی اس۱۰ دیده‌ایم.

انتظار می‌رود که سری گلکسی اس۱۱ از دو فناوری ۴G و ۵G پشتیبانی کند و قدرت آن‌ها بر اساس بازاری که عرضه می‌شوند، توسط دو پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ SoC یا یک اگزینوس ۹۹۰ SoC تامین شود. گفتنی‌ست اندروید ۱۰ مبتنی بر رابط کاربری OneUI 2.0 برروی این گوشی اجرا گردد.

بر اساس شواهد، گلکسی اس۱۱ به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX سامسونگ مجهز خواهد بود که کیفیت بهتری نسبت به گوشی‌های می نوت ۱۰ و می میکس آلفا خواهد داشت که هر دو گوشی نیز به تازگی عرضه شده‌اند. امکانات کاربردی‌ای نیز برای دوربین این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت Director’s View، Night Hyperlapse، عکس گرفتن تکی، پانورامای عمودی و فیلترهای دلخواه اشاره کرد.

از سوی دیگر، طبق گفته‌های Ice Universe، گلکسی اس۱۱ یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بین گوشی‌های تولید شده توسط شرکت سامسونگ را خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید