اطلاعاتی جدید از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شده است - تکفارس 
اطلاعاتی جدید از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شده است - تکفارس 
اطلاعاتی جدید از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شده است - تکفارس 

اطلاعاتی جدید از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شده است

مسلم رفیعی
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - 23:00
اطلاعاتی جدید از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شده است - تکفارس 

گلکسی اس ۱۱ اولین گوشی هوشمند پرچم‌دار سامسونگ در سال ۲۰۲۰ خواهد بود، و انتظارات نیز با توجه به شایعات مبنی بر عملکرد عالی دوربین این گوشی، بسیار بالا هستند. درحالی‌که ما هنوز تا فهمیدن اینکه آیا سامسونگ قادر به برآورده کردن انتظارات هست یا خیر، فاصله داریم، افشاگر معروف یعنی Ice Universe، برخی اطلاعات جدید پیرامون دوربین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۱۱ را افشاء کرده‌ است.

به گفته Ice Universe، گلکسی اس ۱۱، اس ۱۱ پلاس و S11e، از دوربین تله‌فوتو بهره برده و وضوح هرکدام از آن‌ها نیز کم‌تر از ۴۸ مگاپیکسل نخواهد بود. این یک بهبود عظیم نسبت به مدل پیشین این گوشی یعنی سری گلکسی اس ۱۰ با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. گلکسی اس ۱۱ نه‌تنها بر گلکسی اس ۱۰، بلکه بر نوت ۱۰ نیز که از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، برتری خواهد داشت. Ice Universe نوشت:

سامسونگ از لنزهای تله‌فوتوی رده‌بالا استفاده کرده و دوربین هیچ‌کدام از گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱، کمتر از ۴۸ مگاپیکسل نخواهد بود.

در مورد دوربین باید بگوییم که ماژول دوربین در اس ۱۱ پلاس با دو مدل دیگر یعنی اس ۱۱ و S11e متفاوت خواهد بود. گلکسی اس ۱۱ پلاس یک ماژول دوربین بسیار بزرگ خواهد داشت که این مهم، نوید یک دوربین بسیار قوی را می‌دهد.

گلکسی اس ۱۱ بر هر دو تراشه اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ تکیه خواهد کرد. بااین‌حال، شایعه‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ علیرغم آنچه که در اوایل سال جاری میلادی اتفاق افتاد، قصد دارد تا گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ خود را در کشورهای بیشتری به همراه تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه کند. این غول کره‌ای، گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ را در اکثر کشورها به همراه تراشه اگزینوس ۹۸۲۰ عرضه کرده است.

سری گلکسی اس ۱۱ قرار است که در تاریخ  ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ (۱۸ فوریه ۲۰۲۰) راهی بازارها شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید