بروزرسانی‌های جدید به وان‌پلاس ۷T و ۷T پرو رسیده است - تکفارس 
بروزرسانی‌های جدید به وان‌پلاس ۷T و ۷T پرو رسیده است - تکفارس 
بروزرسانی‌های جدید به وان‌پلاس ۷T و ۷T پرو رسیده است - تکفارس 

بروزرسانی‌های جدید به وان‌پلاس ۷T و ۷T پرو رسیده است

بهنام خدابخشی
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - 08:59
بروزرسانی‌های جدید به وان‌پلاس 7T و 7T پرو رسیده است

وان‌پلاس از معدود شرکت‌هایی است که بارها و بارها بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود ارائه نموده است. ما نمی‌توانیم بگوییم که این موضوع خوب است یا بد اما دانلود چندین باره‌ی بروزرسانی‌ها سبب می‌شود تا بهینه‌سازی عملکرد دستگاه کاهش یابد و سرعت قبلی را ارائه ندهد.

اول از همه، بروزرسانی ارائه شده برای وان‌پلاس ۷T سبب بهبود پایداری سیستم و رفع اشکالات عمومی و همچنین بهینه‌سازی اتصالات بلوتوث در خودروها می‌شود. از طرفی دیگر میزان مصرف باتری دستگاه در حالت آماده به کار نیز بهینه‌سازی شده است. از سوی دیگر وان‌پلاس ۷T پرو علاوه بر تمامی تغییرات مذکور مشکل نوار سیاه‌ رنگ نمایش داده شده در هنگام شارژ و یا پخش فیلم را دیگر نخواهد داشت و وصله‌ی امنیتی ماه اکتبر را نیز دریافت نموده است.

از امروز نسخه‌ی OTA این بروزرسانی برای تعداد کمی از کاربران این گوشی‌های هوشمند ارسال می‌گردد و این موضوع در حالی است که انتشار رسمی آن از چند روز آینده آغاز خواهد شد، بنابراین اگر هم‌اکنون شاهد دریافت چنین بروزرسانی نیستید کمی صبور باشید، در طی روزهای آینده برای دستگاه شما نیز منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید