افشای تصاویر مربوط به دوربین سه‌گانه‌ی موتورولا موتو جی ۸ - تکفارس 
افشای تصاویر مربوط به دوربین سه‌گانه‌ی موتورولا موتو جی ۸ - تکفارس 
افشای تصاویر مربوط به دوربین سه‌گانه‌ی موتورولا موتو جی ۸ - تکفارس 

افشای تصاویر مربوط به دوربین سه‌گانه‌ی موتورولا موتو جی ۸

بهنام خدابخشی
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 08:59
افشای تصاویر مربوط به دوربین سه‌گانه‌ی موتورولا موتو جی 8

بر اساس تصاویر تبلیغاتی که اخیرا منتشر شده است، یک دید کلی از گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۸ ارائه می‌دهد. گویا این دستگاه در طول ماه گذشته سومین دستگاه سری جی ۸، پس از موتو جی ۸ پلی و موتو جی ۸ پلاس می‌باشد که دارای دوربین سه‌گانه به عنوان دوربین اصلی می‌باشد. تمامی تصاویر و ویدئوهای مربوط به این دستگاه توسط افشاگر معروف، ایوان بلس به اشتراک گذاشته است که دستگاهی با یک آرایش دوربین سه‌گانه بر روی پنل پشتی نمایش می‌دهد (سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی) و از طرفی دیگر گویا صفحه‌نمایش این دستگاه دارای یک شکاف کوچک اشک مانند در قسمت بالای نمایشگر می‌باشد.

این نکته شایان ذکر است که موتو جی ۸ در طی سال‌های گذشته یکی از SKUهای سری G موتورولا بوده است که توانسته راهی بازارهای ایالات متحده شود. از نظر رده‌بندی احتمالا موتو جی ۸ در بین جی ۸ پلاس و جی ۸ پلی قرار دارد که این دو گوشی مذکور به بازارهای آمریکا راه پیدا نکرده‌اند. از طرفی دیگر، واقعا موتو جی ۷ یکی از گوشی‌های محبوب و فوق‌العاده‌ی این کمپانی می‌باشد که هم‌اکنون نیز به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه شناخته می‌شود.

در تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی منتشر شده از این دستگاه هیچگونه اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی موتو جی ۸ اعلام نشده است. با این حال، بر اساس برنامه‌ریزی‌های موتورولا جهت معرفی موتورولا RAZR در تاریخ ۱۳ نوامبر سال جاری، فرصت خوبی است تا موتو جی ۸ نیز برای طرفداران این کمپانی رونمایی گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید