احتمال عرضه‌ی Honor V30 در اروپا - تکفارس 
احتمال عرضه‌ی Honor V30 در اروپا - تکفارس 
احتمال عرضه‌ی Honor V30 در اروپا - تکفارس 

احتمال عرضه‌ی Honor V30 در اروپا

علی صفرپور
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 12:44
احتمال عرضه‌ی Honor V30 در اروپا - تکفارس 

شایعات مختلفی درباره‌ی عرضه‌ی پرچمدار بعدی شرکت آنر وجود دارد. یک تاییدیه رسمی از TENNA و چند لیست دیگر این احتمال را قوی می‌دانند که پرچمدار بعدی شرکت آنر تا ماه دیگر در چین رونمایی شود.

احتمال عرضه‌ی Honor V30 در اروپا - تکفارس 

به‌عنوان یک نکته‌ی منحصربه‌فرد درباره عرضه این گوشی باید گفت که احتمالا به بازار اتحادیه اروپا نیز راه خواهد یافت. منابع معتبر در مورد این موضوع همچنین به نقل از یک جفت هویت حقوقی هوآوی که برای اولین بار در ژوئیه امسال ظاهر شده است ، این ادعاها را تأیید کرده‌اند. این موارد توسط EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) منتشر شد و از مالکیت معنوی این شرکت در مورد علائم تجاری “Cine-Lens” و “Camera Matrix” محافظت می کرد. اینجاست که همه چیز جالب می شود.

احتمال عرضه‌ی Honor V30 در اروپا - تکفارس 

انتظار می‌رفت که دو ویژگی مذکور در هوآوی میت ۳۰ پرو هم به‌کار گرفته شوند. انتظار می‌رود که آنر مذکور دارای دوربینی ۴۰MP و ۱۸mm با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و ویژگی Cine باشد. همچنین احتمال مدول دوربین مشابه آنچه در میت ۳۰ پرو وجود دارد، در آنر V30 هم بسیار بالا است. با این همه برای حضور Camera Matrix در میت ۳۰ پرو هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. این ویژگی هرچه که است با آنر V30 معرفی می‌شود.

با وجود اینه هنوز کاملا مشخص نیست که فناوری مورد بحث قرار است چه‌ کاری انجام دهد، با وجود تصاویر منتشر شده (به‌صورت غیررسمی) از این دستگاه در دو نوع V30 Pro و Vanilla، انتظار می‌رود که حداقل یکی از این دو دستگاه مجهز به یک سنسور ۶۰MP جدید باشد؛ این دوربین به سنسور ۴۰MP RYYB کنونی هوآوی نزدیک خواهد بود. تنها چیزی که قطعی است این است که Camera Matrix یک ویژگی کاملا جدید و هیجان‌انگیز است که با میت ۳۰ پرو معرفی نشد و نخستین حضورش را در آنر V30 و V30 Pro به نمایش خواهد گذاشت.

درمورد عرضه‌ی این دستگاه در اروپا هم باید افزود که زمان دقیق آن مشخص نیست. اگر بتواند وارد اتحادیه مذکور شود، امکان استفاده از Google Play services را هم خواهد داشت. این مشکل ناشی از مشکل بین ایالات‌متحده و هوآوی است.

احتمال عرضه‌ی Honor V30 در اروپا - تکفارس 

دیگر ادعایی که درباره این دو دستگاه معتبر به‌نظر می‌رسد همراهی این دو دستگاه هوشمند با پردازنده‌ی اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 990 در هر دو مدل Vanilla و پرو است. مدل پرو به فناوری ۵G که بر پایه‌ی یک پردازنده@ی ۷nm EUV ساخته شده است و از Clock Speed بیشتری پشتیبانی می‌کند، مجهز خواهد بود، علاوه بر آن یک هسته‌ی NPU نیز آن را همراهی خواهد کرد. V30 Pro به نمایشگری OLED با سوراخ در آن مجهز خواهد درحالی که مدل عادی آن یعنی V30 تنها دارای نمایشگری LCD با یک سوراخ خواهد بود. مدل‌های پرو و عادی از V30 به‌ترتیب به چهار و سه دوربین در پشت دستگاه و باتری‌هایی با ظرفیت ۴۲۰۰mAh و ۴۰۰۰mAh به‌همراه فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵W مجهز خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید