We Work به راه‌اندازی واحد گیمینگ خود می‌اندیشد - تکفارس 
We Work به راه‌اندازی واحد گیمینگ خود می‌اندیشد - تکفارس 
We Work به راه‌اندازی واحد گیمینگ خود می‌اندیشد - تکفارس 

We Work به راه‌اندازی واحد گیمینگ خود می‌اندیشد

مهرداد میرشاهی
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - 08:02
We Work به راه‌اندازی واحد گیمینگ خود می‌اندیشد - تکفارس 

طبق گزارش بلومبرگ بر اساس ثبت علائم تجاری و آگهی‌های شغلی، ظاهراً شرکت We Work در فکر راه‌اندازی واحد گیمینگ است. We Work علامت تجاری «Play By We» را در انگلستان ثبت کرده و طبق اطلاعات موجود در درخواست ثبت این علامت تجاری، ظاهراً تمرکز این بخش برروی ورزش‌های الکترونیک است.

بلومبرگ به طور خلاصه در خصوص این واحد توضیح داده است که:

با توجه به برنامه این علامت تجاری، Play By We ارائه‌دهنده سرویس‌های سرگرمی نظیر «رقابت‌های آنلاین، بازی‌های ویدئویی حرفه‌ای، از جمله برگزاری مسابقات، بازی‌ها، تورنومنت‌ها و نمایشگاه‌هاست». این برنامه همچنین نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاری می‌تواند امکاناتی را برای رویدادهای بازی‌های ویدئویی، کنفرانس‌ها، جلسات و نمایشگاه‌های تجاری و طبیعتاً، فضای اداری مشترک فراهم سازد.

بلومبرگ از طریق آگهی استخدام مربوط به یک «مدیر محتوا و تجربه» به تمرکز بالقوه برروی ورزش‌های الکترونیک پی برده که شخص متقاضی باید به «ترسیم و اجرای یک استراتژی برای ادغام مشاغل جدید در دنیای ورزش‌های الکترونیک گیمینگِ فعلی» کمک کند. از سوی دیگر، آگهی شغلی دیگر We Work برای «مدیر پروژه» نیز به احتمال زیاد به Play By We اشاره دارد.

در حال حاضر، بسیاری از تیم‌های ورزش‌های الکترونیک در یک خانه مشترک در کنار هم زندگی می‌کنند و برخی تیم‌های پولدار نیز در حال سرمایه‌گذاری هنگفت برروی مراکز آموزشی پیشرفته هستند. فضای مشترک بازی یا Co-gaming توسط We Work احتمالاً مدیومی را برای تیم‌هایی ارائه می‌دهد که قادر به پرداخت هزینه کامل نیستند اما می‌خواهند بدون اینکه در یک خانه یا مکان با یکدیگر بازی کنند، به طور مرتب با هم تمرین کنند. فضای رویدادهای مشترک نیز می‌تواند برای لیگ‌هایی که قادر به فراهم کردن محیط‌های بزرگ برای انجام بازی‌ها نیستند، مفید باشد.

اطلاعات بدست آمده تنها یک علامت تجاری ثبت شده و دو آگهی شغلی هستند و دقیقاً به ماهیت اصلی Play By We اشاره‌ای ندارند و مشخص نیست این سرویس قرار است چگونه کار کند. شرکت We Work در این چند ماهه درگیر مشکلات متعددی از جمله پرداخت وثیقه‌ای ۱٫۷ میلیارد دلاری شده است؛ بنابراین مشخص نیست که آیا این کمپانی به طور جدی در پی راه‌اندازی سرویس مورد بحث هست یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید