بر اساس گزارش‌ها، والمارت قصد فروش سرویس ویدیویی Vudu  خود را دارد - تکفارس 
بر اساس گزارش‌ها، والمارت قصد فروش سرویس ویدیویی Vudu  خود را دارد - تکفارس 
بر اساس گزارش‌ها، والمارت قصد فروش سرویس ویدیویی Vudu  خود را دارد - تکفارس 

بر اساس گزارش‌ها، والمارت قصد فروش سرویس ویدیویی Vudu خود را دارد

مسلم رفیعی
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - 10:30
بر اساس گزارش‌ها، والمارت قصد فروش سرویس ویدیویی Vudu  خود را دارد - تکفارس 

بر اساس یک گزارش جدید از The Information، والمارت در حال بررسی فروش سرویس پخش ویدیوی Vudu خود است. نه مشخص است که این شرکت به دنبال چه قیمتی بوده و نه اینکه بانکداران را برای کمک به فروش استخدام کرده‌ است. والمارت، سرویس Vudu را پیش‌تر در سال ۲۰۱۰، به قیمت ۱۰۰ میلیون دلاری خریداری کرده بود.

The Information چند دلیل را ذکر می‌کند که چرا والمارت اکنون به دنبال فروش سرویس Vudu خود است. در وهله اول، بازار سرویس‌های ویدیویی به‌طور فزاینده‌ای با راه‌اندازی Apple TV Plus و +Disney در ماه آینده و همچنین HBO Max و NBCUniversal Peacock در حال اشباع شدن است. مدل کسب‌وکار اجاره و خریدی دیجیتال Vudu نیز در سال‌های اخیر، مقداری از حالت ایده‌ئال خود خارج‌شده است، زیرا سرویس‌هایی که آزادی زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، به یک هنجار تبدیل شده‌اند.

ازآنجاکه این سرویس بر کیفیت ویدیو و ارائه حالت HDR تأکید دارد، Vudu همواره به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های پخش فیلم در نظر گرفته‌شده‌ است. این سرویس همچنین با یک برنامه disc-to-digital که به کاربران اجازه می‌دهد تا کلکسیون فیلم‌های خود را به فضای ابری منتقل نمایند، یک بازیکن مهم در بخش UltraViolet به‌حساب می‌آید. Vudu همچنین از Movies Anywhere نیز پشتیبانی می‌نماید.

والمارت در سرمایه‌گذاری بر Vudu کم‌کاری نکرده است. اوایل امسال، این سرویس یک لیست از محتوای اصلی خود را به مرکزیت نسخه بازسازی‌شده فیلم Mr.Mom که متعلق به سال ۱۹۸۳ بوده، معرفی نمود. این فیلم، ماه گذشته به بخش ویژه Vudu اضافه شد. در پشت‌ پرده نیز گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های قابل‌خرید نیز در نظر گرفته‌شده‌اند. The Information همچنین گزارش داده که والمارت سال گذشته حتی یک اشتراک سرویس بخش ویدیویی را راه‌اندازی نموده است. بااین‌حال، منابعی می‌گویند که مقدار سرمایه‌گذاری موردنیاز برای تغییر وضعیت Vudu، دیگر برای والمارت صرفه اقتصادی ندارد. این شرکت طی بیانیه‌ای به The Information گفت:

در طی نه سال گذشته، ما با ایجاد یک پایگاه ۱۰۰ میلیون دستگاهی، Vudu را به یک تجارت فوق‌العاده قوی و روبه‌ رشد در آمریکا تبدیل کرده‌ایم. ما همواره آماده مذاکره با شرکای فعلی و جدید هستیم تا بتوانیم فرصت‌های لازمه رشد پایدار را شناسایی نماییم. بااین‌حال، ما هرگز جزئیات این بحث‌ها را به اشتراک نخواهیم گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید