سامسونگ بهترین قابلیت‌های گلکسی نوت ۱۰ را به گلکسی اس ۱۰ می‌آورد - تکفارس 
سامسونگ بهترین قابلیت‌های گلکسی نوت ۱۰ را به گلکسی اس ۱۰ می‌آورد - تکفارس 
سامسونگ بهترین قابلیت‌های گلکسی نوت ۱۰ را به گلکسی اس ۱۰ می‌آورد - تکفارس 

سامسونگ بهترین قابلیت‌های گلکسی نوت ۱۰ را به گلکسی اس ۱۰ می‌آورد

مسلم رفیعی
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - 12:33
سامسونگ بهترین قابلیت‌های گلکسی نوت ۱۰ را به گلکسی اس ۱۰ می‌آورد - تکفارس 

در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ، این شرکت اعلام کرد که بهترین قابلیت‌های نرم‌افزاری گلکسی نوت ۱۰ را از طریق یک به‌روزرسانی که از این هفته آغاز می‌شود، به گلکسی اس ۱۰ خواهد آورد. این به‌روزرسانی شامل چندین ویژگی مانند AR Doodle، یک ویرایشگر ویدیوی داخلی، Link جهت ادغام با ویندوز و همچنین یک حالت Night Mode مرتبط با دوربین جلو می‌شود.

AR Doodle به کاربران گلکسی اس ۱۰ آزادی لازم را جهت شخصی‌سازی جالب ویدیوهای خود، با استفاده از واقعیت افزوده و پیغام‌های گوناگون را خواهد داد. ویدیوهای Live Focus به کاربران اجازه می‌دهند تا اثر بوکه (ازجمله تاری، دایره‌های بزرگ، نقاط و اشکال رنگی) را به ویدیوهای ضبط‌شده با استفاده از دوربین جلو یا پشت گوشی خود  اعمال نمایند. این به‌روزرسانی قابلیت Super steady را برای ثابت کردن فیلم‌ها در بر داشته و همچنین در حال حاضر این ویژگی در حالت Hyperlapse نیز موجود است.

ویرایشگر داخلی ویدیو (که در اپلیکیشن Gallery قابل‌دسترسی است) فرصت‌های بیشتری را برای تبدیل لحظه‌های ضبط‌شده به لحظه‌های مشترک ارائه می‌دهد. قابلیت‌های روان این ویرایشگر ویدیو شما را قادر می‌سازند تا کارهایی مانند برش، به‌هم چسباندن، سرعت پخش و … را به‌راحتی و با استفاده از ابزارها ساده، همانند حرفه‌ای انجام دهید. شما حتی می‌توانید زیرنویس و موسیقی پس‌زمینه را به کلیپ‌های ویدیویی خود اضافه کنید تا بدین‌ شیوه به‌راحتی آن‌ها را شخصی‌سازی کرده و مستقیماً از طریق گلکسی اس ۱۰ خود، آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌های مفید گلکسی نوت ۱۰ مانند Samsung DeX for PC نیز به گلکسی اس ۱۰ خواهند آمد. زمانی‌ که کاربران این برنامه را از SamsungDeX.com بارگیری می‌کنند، به‌سادگی می‌توانند اپلیکیشن Samsung DeX را با اتصال گلکسی اس ۱۰ به کامپیوتر و یا مک خود از طریق کابل USB، راه‌اندازی نمایند. پشتیبانی از Link to Windows نیز به گلکسی اس ۱۰ اضافه‌‌شده‌ است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که به‌صورت بی‌سیم، گوشی خود را به ویندوز ۱۰ کامپیوتر متصل کرده و اعلان‌ها را مشاهده، پیام‌ها را ارسال و دریافت و همچنین بدون توقف جهت نگاه کردن به گوشی، عکس‌های اخیر خود را بازبینی نمایید.

این آخرین به‌روزرسانی باعث شده که Samsung Pass و اپلیکیشن Messages نیز روان‌تر و راحت‌تر باشند. فرآیند راه‌اندازی Samsung Pass ساده‌تر شده‌ و اکنون کاربران گلکسی اس ۱۰ می‌توانند با استفاده از فناوری‌های پیشرفته زیستی، وارد برنامه‌ها و وب‌سایت‌های گوناگون شوند. در اپلیکیشن Messages، آیکون‌های جدیدی جهت اضافه کردن عکس‌ها و ویدیوها در سمت چپ متن قرارگرفته‌اند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی به فایل‌های موردنیاز خود دسترسی پیدا کنید.

همان‌طور که جیونگ‌ مان (Jiyoung Mun)، یک مهندس در بخش تحقیق و توسعه Samsung Electronics Mobile توضیح داد، این به‌روزرسانی جدید گلکسی اس ۱۰، تعهد مداوم سامسونگ را برای ارائه بهترین تجربه گوشی‌های هوشمند به کاربران خود، منعکس می‌کند. وی گفت:

در شرکت Samsung Electronics، ما به‌طور مداوم در حال بررسی راه‌هایی برای ارائه بهترین تجربه گوشی‌های هوشمند به کاربران هستیم، و این به‌روزرسانی نرم‌افزاری نیز یک مثال دیگر از این تعهد است.

عرضه این به‌روزرسانی باید از این هفته  آغاز شود، اما در دسترس بودن و زمان‌بندی آن ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید